مواجهه شهرداری با مگامال بر سر یک کافی شاپ

مواجهه شهرداری با مگامال بر سر یک کافی شاپ

شهردار ناحیه 6 که از زمان حضورش بیشتر درگیر پرونده های ساخت و ساز مربوط به دوران قبل از حضور خود بوده، در نخستین واکنش مربوط به جلوگیری از احداث بناهای فاقد مجوز در شهرک اکباتان به رویارویی با مگامال تن داده است.

به گزارش سایت خبری اکباتان، پنجشنبه حوالی عصر خبر رسید که مأموران شهرداری نسبت به برپایی مقدمات «کافی شاپ» جدید در محوطه داخلی طبقه همکف مگامال واکنش جدی نشان داده و اجازه فعالیت در این زمینه را نداده اند. پس از انجام برخی رایزنی ها و البته موضع سرسختانه رضا علیزمانی شهردار ناحیه 6 قرار شد وضعیت تا روز شنبه به همان حالت موجود باقی بماند و تصمیم گیری نهایی در روز اول هفته جاری گرفته شود.  

گویا برای کنترل بیشتر موضوع هم مأموران شهرداری طبق دستور تا ساعت 11 شب پنجشنبه در محوطه داخل مگامال باقی می مانند اما پس از مراجعه آنها بخش دیگری از تجیهزات کافی شاپ جنجالی از جمله صندلی ها به داخل این محوطه آورده می شوند که همین مسئله صبح روز جمعه عصبانیت شهردار ناحیه 6 را به همراه داشت و مجدد مأموران شهرداری این بار با همراهی معاون ناحیه 6 به محل عزیمت نموده تا از ادامه بیشتر کار جلوگیری کنند که البته با برخوردهای غیر موجه حراست مگامال مواجه می شوند.

در همین رابطه سید یاسر نیازی مدیرعامل شرکت نگین آرای آسیا در توضیح اتفاقات رخ داده پس از توافق صورت گرفته به «4 اکباتان» گفت: محل کافی شاپ تعطیل بوده و کاری به آن صورت جدی صورت نگرفته است. فضای مورد اشاره نیز اجاره داده شده و اگر کاری صورت گرفته بدون اطلاع ما بوده است.»

آخرین اطلاعات بدست آمده حاکی از آن است که در روز جمعه صورتجلسه ی احداث غیر قانونی بنا در داخل مگامال توسط «سروری» معاون ناحیه 6 تهیه شده و قرار است از طریق مراجع قانونی پیگیری های لازم صورت پذیرد و از طرفی شهردار ناحیه 6 نیز در آخرین اظهار نظر خود بر غیرقانونی بودن سازه ایجاد شده و لزوم اخذ مجوز قانونی در این زمینه تأکید کرد.

تصمیم گیری نهایی با شهردار منطقه 5

حالا قرار است از صبح امروز رایزنی ها آغاز شود تا مشخص شود کافی شاپ بالاخره می تواند بماند یا باید جمع شود. البته باید توجه داشت که احتمالا تصمیم گیرنده نهایی رجبعلی خسروآبادی شهردار منطقه 5 خواهد بود که یا باید از مسوول ناحیه خود حمایت کند و دستور به اجرای روند قانونی موضوع را بدهد یا اینکه تسلیم توصیه هایی بشود که از طرف شرکای پروژه مگامال که اتفاقا آنها نیز جزو زیر مجموعه های شهرداری تهران محسوب می شوند، سرازیر خواهند شد.

منتشر شده در شنبه 4 اسفند 1397       کد خبر : 8809
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح