شهردار منطقه 5 میزبان فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ

شهردار منطقه 5 میزبان فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ

فرمانده انتظامی تهران بزرگ، در جلسه مشترکی با شهردار منطقه بر ضرورت همکاری همه جانبه پلیس وشهرداری در ارتقای انضباط اجتماعی، امنیت عمومی و کیفیت زندگی شهروندان تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 5، در واپسین روزهای هفته گذشته سردار حسین رحیمی فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ، کریم بیات فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران، سرکلانتر و روسای کلانتری و راهنمایی رانندگی، رئیس پایگاه اطلاعات و امنیت شهر تهران، رئیس پایگاه مبارزه با موادمخدر و ارگان مدیریتی پلیس منطقه؛ میهمان شهردار منطقه 5، معاونین و شهرداران نواحی هفتگانه شدند تا بررسی موضوعات امنیتی وخدمت گزاری به شهروندان را بیش از پیش جامعیت بخشند.

محور اصلی گفتگو درنشست مشترک رجبعلی خسروآبادی شهردار منطقه با حسین رحیمی فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ، تعامل، هماهنگی وهم افزایی بین شهرداری منطقه و نیروی انتظامی به منظورارتقای خدمت رسانی به شهروندان بود. 

حسین رحیمی فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ در این نشست با اشاره به ضرورت همکاری نهادهای مختلف در تامین امنیت اجتماعی و ارتقای کیفیت زندگی شهروندان گفت: تامین امنیت شهروندان از اصلی ترین وظایف نهادهای عمومی از جمله پلیس و شهرداری است که در حقیقت به سرانجام رسیدن این مهم، نیاز به همکاری های بین دستگاهی دارد.

وی تعامل موثر پلیس و مدیریت شهری در ارتقای کیفیت زندگی شهروندان را الزامی دانست و منطقه 5 را یکی از امن ترین مناطق شهر تهران خواند و گفت: در حوزه انتظامی به لطف خداوند ما در منطقه، مشکل نگران کننده ای نداریم و ضریب امنیت بالایی را شاهد هستیم. در بخش کشف جرم، وضعیت منطقه بسیار مطلوب است و مجموعه پلیس، با اشراف کامل ، معضلات را بررسی و پیگیری می کند.

فرمانده نیروی انتظامی تهران به پاکسازی منطقه از معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر در انتهای سال 97 اشاره و اعلام کرد : وجود کلانتری و سرکلانتری دوم شهرتهران در منطقه و رتبه پنجم کشف جرایم، نشان دهنده تلاش همکاران در منطقه 5 است و با اجرای عملیات ویژه حدفاصل مناطق 2 و 5 (رود دره فرحزاد )، پس از پاکسازی منطقه از مواد مخدر، برنامه ترمیم و تثبیت امنیت این محله را در دستور کار داریم.

وی در خصوص ترافیک و تردد منطقه به عنوان شاهراه ورودی غربی تهران گفت : با تلاش سرکلانتر راهنمایی و رانندگی و همکاران در این حوزه، حوادث و سوانح در معابر منطقه کاهش یافته و از معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه خواست به منظور ساماندهی معضلات و ایجاد انضباط ترافیکی به ویژه در ایام پایانی سال و نوروز، در ساعات پر ترافیک، به همراه رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی از معابردارای گره ترافیکی، بازدید میدانی کرده تا کاهش ترافیک در منطقه میسر شود. 

خسروآبادی شهردار منطقه 5 نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت حفظ امنیت و انضباط اجتماعی مردم، از همکاری گسترده نیروی انتظامی در منطقه تشکر کرد و گفت: در سایه اقتدار و تلاش های خستگی ناپذیر کارکنان یگان حفاظت شهرداری وحمایت های فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ، برای توسعه گردشگری، رفع معضلات ترافیک و مشکلات بافت فرسوده، جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز، فرایند ساماندهی دست فروشان، ایجاد امنیت در تفرجگاه ها، جمع آوری مستمر معتادان متجاهر و...اقدامات خوبی انجام داده ایم و امیدوارم در ایام نوروز نیز برای ایجاد امنیت و رفاه شهروندی همچون گذشته شاهد همکاری مطلوب باشیم.

در پایان این جلسه زیارت شهدای گمنام و دیدار با خانواده شهیدان فروزنده، هفتمین بازدید میدانی فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ از منطقه 5 را معنویت بخشید.

منتشر شده در شنبه 4 اسفند 1397       کد خبر : 8812
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح