مغازه غیر مجاز باشگاه پاس و مقاومت در برابر رایزنی ها

مغازه غیر مجاز باشگاه پاس و مقاومت در برابر رایزنی ها

خوشبختانه پس از درج خبر و عکس احداث مغازه ی غیر مجاز باشگاه پاس در بلوار شهید بوذری شهرک اکباتان توجه نهادهای بالادستی و نظارتی به این موضوع جلب شده و فعلا تلاشها برای باز شدن آن جواب نداده است.

به گزارش سایت خبری اکباتان، 14 بهمن 97 خبری با عنوان « باشگاه پاس بی سر و صدا «مغازه» اضافه کرده!؟» (اینجا را بخوانید) در 4 اکباتان منتشر شد و پس از آن بود که توجه برخی دست اندرکاران نسبت به این مورد جلب و جلوگیری از ادامه روند بازگشایی آن آغاز شد.

پس از این اتفاق طبیعی بود که تلاشهایی در جهت حل و فصل این مشکل از طرف مدیریت باشگاه پاس و مدیران بالادستی آنها صورت گیرد اما خوشبختانه تا لحظه تنظیم خبر شهرداری منطقه 5 تسلیم رایزنی ها و توصیه ها نشده و این امیدواری را بوجود آورده است که در ادامه نیز جلوی بی قانونی برخی نهادها گرفته شود.

گفتنی است چندی پیش مدیریت باشگاه پاس طی تماس تلفنی با یکی از شورایاران شهرک اکباتان خواستار اطلاع از جزئیات و چرایی درج این خبر در «4 اکباتان» شده است که همین موضوع مشخص می کند پاسی ها به هیچوجه توقع رسانه ای شدن و ... را نداشته اند.

درج این خبر در حالی صورت گرفته است که از سالهای دور باشگاه پاس در ضلع شرقی خود یعنی محوطه جنب خیابان ورزش عملا واحدهای تجاری بسیاری اعم از آرایشگاه، کافی شاپ و ... را افتتاح کرده است که قعطا می بایست در زمان خودش برخوردهای متناسب با این اقدامات صورت می گرفت.  

منتشر شده در سه شنبه 14 اسفند 1397       کد خبر : 8859
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح