اسامی اعضای موافق اصلاح‌ طلب تهران با ساخت و ساز در ۶۲ باغ تهران

اسامی اعضای موافق اصلاح‌ طلب تهران با ساخت و ساز در ۶۲ باغ تهران

اعضای شورای شهر تهران در جلسه دیروز (15 اسفند) به ساخت و ساز در ۶۲ باغ در پایتخت رای موافق دادند که در بین اسامی آنها می‌توان به نام محسن هاشمی، محمد سالاری و... اشاره کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اعضای شورای شهر تهران در یکصدوسی‌امین جلسه شورای شهر تهران، به استفساریه شهرداری تهران در مورد ارائه پروانه ساخت در 62 باغ پایتخت رای مثبت دادند.

براساس این پیشنهاد مقرر شد بنا به پیشنهاد شهردار تهران، برای 62 پرونده‌ای که عوارض خود را به صورت سیستمی و کامل پرداخت کرده‌اند مجوز ساخت و ساز صادر شود.

با وجود موافقت‌های زیاد، در نهایت اعضای شورای شهر تهران به کلیات این پیشنهاد استفساریه رای مثبت دادند و بر همین اساس مجوز ساخت و ساز در 62 باغ صادر شد. از جمله موافقان صدور مجوزان ساخت در 62 باغ پایتخت می‌توان به زهرا نجات بهرام، محسن هاشمی، افشین حبیب‌زاده، محمد علی‌خانی، سید حسن رسولی، مرتضی الویری، محمد سالاری، شهربانو امانی، علی عطا، ابراهیم امینی، مجید فراهانی، زهرا صدرعظم نوری، حسن خلیل‌آبادی و محمد جواد حق‌شناس اشاره کرد و مخالفین صدور مجوز ساخت در 62 باغ در جلسه امروز عبارتند از: محمود میرلوحی، ناهید خداکرمی،‌ آرش میلانی و الهام فخاری، همچنین حجت نظری و بهاره آروین، علی‌رغم حضور در جلسه شورای شهر تهران در این رای‌گیری شرکت نکردند. ضمن این که احمد مسجدجامعی نیز در جلسه امروز حضور نداشت.

منتشر شده در پنجشنبه 16 اسفند 1397       کد خبر : 8865
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح