جلوگیری شهرداری ناحیه از تجمیع 3 مغازه در فاز یک

جلوگیری شهرداری ناحیه از تجمیع 3 مغازه در فاز یک

با اطلاع به موقعی که به شهرداری ناحیه 6 واصل شد و البته دستور مستقیم شهردار ناحیه، تجمیع 3 مغازه در سوپر 4 واقع در فاز یک شهرک اکباتان به انجام نرسید.

به گزارش سایت خبری اکباتان، چندی پیش دربخشی از بازارچه 4 فاز یک کرکره ای سراسری (عکس سمت راست) در مقابل دو دهنه از مغازه ها نصب گردید که هم تعجب برانگیز بود و هم با کمی توجه بیشتر مشخص بود در پشت کرکره نصب شده که در تصویر نیز آمده است تغییراتی در حال اجرا می باشد.

پس از بررسی بیشتر مشخص شد که مالک این 2 واحد تجاری قصد دارد هر دو واحد را همراه با مغازه ای که در طبقه بالا قرار دارد تجمیع و به یک مغازه با سقف بلند تبدیل کند که با اطلاع شهرداری و دستور مستقیم رضا علیزمانی شهردار ناحیه 6 روند این کار متوقف گردید.  

پس از توقف صورت گرفته و در بررسی از پرونده هر سه مغازه مشخص گردیده است که در سالهای قبل دو واحد پایین به همراه واحد بالایی مجموعا تشکیل دهنده یک باب مغازه بوده اند که در آن مقطع مالک تصمیم بر جداسازی گرفته است. اما پس از سالها و با توجه به اینکه یکی از مغازه ها دارای مسیر ورودی از داخل بازارچه نیز می باشد، تصمیم اخیر مالک بر تجمیع دوباره و استفاده از شیشه سرتاسری در نمای کلی این فضای تجاری قرار گرفته است که به سبب عدم اخذ مجوزهای لازم ابتدا از ادامه این کار جلوگیری به عمل آمد و در مرحله بعد اخطار جمع آوری کرکره سراسری نیز داده شد که تنها با گذشت 24 ساعت کرکره مورد اشاره نیز برداشته شد. (تصویر سمت چپ)  

طبق قوانین و آیین نامه های موجود تغییرات داخلی اعم از کاهش یا افزایش بنا باید طی مجوزهای قانونی از طرف نهاد مدیریت شهری صورت پذیرد اما اینکه مالک ناگهان تصمیم می گیرد 3 دهنه مغازه را یکجا تجمیع کند قدری عجیب و غیرمنتظره محسوب می شود!           

منتشر شده در شنبه 18 اسفند 1397       کد خبر : 8871
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح