دستگیری فروشنده سابقه دار با 70 گرم «گل» در اکباتان

دستگیری فروشنده سابقه دار با 70 گرم «گل» در اکباتان

با تلاش مأموران مواد مخدر کلانتری 135 آزادی یکی از فروشندگان و توزیع کنندگان مخدر «گل» در شهرک اکباتان دستگیر شد.

به گزارش سایت خبری اکباتان، یکی از فروشندگان سابقه دار مواد مخدر طی برنامه ریزی از پیش تعیین شده در شرایطی که بیش از 70 گرم مخدر گل به همراه داشت و قرار بود این مقدار را طی روزهای آینده در محدوده اکباتان و بیمه به فروش برساند دستگیر شد.

اصل ماجرای دستگیری این مجرم از این قرار است که مأموران مبارزه با مواد مخدر کلانتری 135 آزادی مدتی قبل متوجه شده بودند که یکی از سابقه داران فروش مواد مخدر در محدوده پس از آزادی از زندان مجدد روال سابق خود را در پیش گرفته است. به همین دلیل با بررسی اطلاعات موجود از این شخص و برنامه ریزی های صورت گرفته موفق شدند وی را در حوالی یکی از بلوکهای فاز 1 همراه با مقدار قابل توجهی از مخدر گل بازداشت و پرونده وی را همراه با مستندات به مراجع قضایی تحویل دهند.  

فرد دستگیر شده حدودا 30 و دارای سوابق ثبت شده در زمینه فروش مواد مخدر می باشد. وی معمولا کالا یا همان مخدرهایی که قرار بود توزیع شوند را از طریق برخی افراد در غرب تهران تهیه می کرده است.

«گل» یا همان «ماری جوآنا» متأسفانه در اکباتان و بیمه جزو یکی از پرطرفدارترین مواد مخدر شناخته می شود و مشتریان این مخدر خطرناک عموما با این توجیه که برای داشتن یک زندگی شاد و فرار از غم هایشان از آن استفاده می کنند، باعث رواج توزیع آن شده اند.

با توجه به اهمیت موضوع بخش مواد مخدر کلانتری 135 آزادی در طول سال و بصورت مداوم در پی کنترل فروشندگان، افراد سابقه دار و حتی توزیع کنندگان کوچک مواد مخدر در این زمینه می باشد که البته به سبب وجود ترمینال آزادی در محدوده استحفاظی این نهاد انتظامی این کار به راحتی انجام پذیر نمی باشد.  

تصویر استفاده شده در خبر مربوط به بسته های مخدر کشف شده از متهم سابقه دار می باشد. 

منتشر شده در شنبه 18 اسفند 1397       کد خبر : 8873
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح