اعتراض غیر مستقیم به رسانه ای شدن مورد تجمیع در سوپر 4

اعتراض غیر مستقیم به رسانه ای شدن مورد تجمیع در سوپر 4

پس از انتشار عکسهایی از تخلف 3 واحد تجاری در سوپر چهار که مالک آنها قصد تجمیع فضای آنها را داشت و با پیگیری مستقیم شهردار ناحیه از ادامه این کار جلوگیری به عمل آمد (اینجا را بخوانید) حالا برخی که شاید در این قضیه نقش واسطه را ایفا می کردند نسبت به رسانه ای شدن موضوع اعتراضاتی را بروز داده اند.

به گزارش سایت خبری اکباتان، تخلف واحدهای تجاری در فاز یک شهرک اکباتان داستان امروز و دیروز نیست اما اینکه عده ای که خود را نماینده پیگیری حقوق ضایع شده واحدهای تجاری می پندارند، پس از رسانه ای شدن و توقف مواردی از این دست با مراجعه به افراد نزدیک به رسانه صدای اعتراض سر می دهند که «چرا عکس گرفتید یا خبر دادید؟» کمی سوال برانگیز است!؟

در همین رابطه روز گذشته یکی از همین اشخاص که ید طولایی در نمایندگی بازارچه های فاز یک اکباتان دارد ناراحتی خود را از شفافیت در موضوع بازارچه چهارم فاز یک علنی نموده و به برخی افراد مرتبط با «4 اکباتان» ناراحتی خود را منتقل کرده است که در پاسخ به این واکنش تنها می توان به طرح یک پرسش ساده پرداخت و آن اینکه «نسبت شما با تخلف صورت گرفته چه بوده و به عبارتی نقش شما در این ماجرا چیست که مجبور به واکنش شده اید؟ (واسطه، همراه یا ...)

البته این پرسش شاید برای عده ای تازگی داشته باشد اما به طور قطع برخی کسبه بازارچه های فاز یک با پوست و گوشت خود «نقش» برخی افراد را درک کرده و به راحتی می توانند یک سری مسائل را بازگو کنند.

شاید تنها راه حل موجود برای پایان دادن به رفتارهای عده ای خاص، شفافیت هر چه بیشتر در قالب تشکیل یک گروه منسجم به عنوان «هیئت مدیره مرکزی واحدهای تجاری» در اکباتان باشد تا پس از این دیگر عده ای به خود اجازه ندهند که مدعی روابط خاص با برخی ادارات بشوند و از این راه منافعی برای خود تعیین نمایند.

منتشر شده در چهارشنبه 22 اسفند 1397       کد خبر : 8885
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح