توافق شهرداری ناحیه و مگامال برای تشکیل کارگروه فرهنگی

توافق شهرداری ناحیه و مگامال برای تشکیل کارگروه فرهنگی

سطح روابط مگامال با شهرداری ناحیه به بالاترین حد خود در طی 10 سال گذشته رسیده است. این را به راحتی می شود از نحوه تعاملات و خروجی جلسات برگزار شده استنباط کرد.

به گزارش سایت خبری اکباتان، در ادامه جلسات مشترک فیمابین مگامال و شهرداری ناحیه 6 که به منظور رفع مشکلات موجود برگزار می شود، مدیران ارشد یعنی شهردار ناحیه 6 و مدیر عامل شرکت نگین آرای آسیا به این جمع بندی رسیدند که با تشکیل یک «کارگروه مشترک فرهنگی» ضمن رفع برخی نارسایی ها از فرصت های موجود در جهت ارائه خدمات بیشتر به همسایگان و مشتریان مگامال بهره برداری شود.

در خصوص این کارگروه که همانطور که از پسوندش پیداست با اولیت کارهای فرهنگی شکل گرفته، طرفین به توافق رسیدند که برای شروع کار موضوعات بر روی 2 سرفصل «گسترش و نگهداری فضای سبز پیرامون مگامال» و ایجاد «یک پاتوق محله ای با الگویی شبیه به خیابان سی تیر» در دستور کار قرار گیرد و مابقی موارد به مرور زمان مورد بررسی واقع شوند.  

همچنین در رابطه با قبول مسوولیت این کارگروه هم توافق شد که یکی از ساکنین پیگیر شهرک اکباتان به عنوان نفر اصلی پیگیر انجام امور باشد اما هم شهرداری ناحیه و هم مگامال نفرات خود را برای عضویت در این کارگروه معرفی نمایند. در این زمینه از صحبت های مطرح شده در جلسه به نظر می رسید که هر دو طرف بر روی حضور هوشنگ هموطن شورایار اکباتانی به عنوان نفر «پیگیر موارد مدنظر» اتفاق نظر داشته باشند.

این روزها روابط شهرداری ناحیه 6 با مگامال به حد قابل توجهی رسیده است. این در حالی است که چندی پیش سوء تفاهماتی بر سر احداث یک کافی شاپ در محوطه داخلی مگامال ایجاد شده بود اما با گفت و گو رایزنی در نهایت همه چیز ختم به خیر شد. هر چند که در جلسه اخیر هم علیزمانی شهردار ناحیه هم سعی خود را کرد تا از موضع همکاری دلجویی هر چند مختصر را از طرف مقابل به عمل آورد.

به هر حال قطعا تعامل بیشتر نهادها و ارگانهای داخلی اکباتان می تواند خروجی رفع مشکلات شهرک، آرامش همسایگان و ایجاد الگوهایی مثال زدنی را به همراه داشته باشد که خوشبختانه پس از گذشت بیش از 10 سال بالاخره این مهم مابین شهرداری ناحیه 6 و مگامال در حال ترسیم می باشد. 

منتشر شده در شنبه 25 اسفند 1397       کد خبر : 8892
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح