67 سالگی پزشک دهکده چگونه می گذرد؟

67 سالگی پزشک دهکده چگونه می گذرد؟

اگر از سریال‌بین‌های قهار و قدیمی باشید بدون شک پزشک دهکده را دیده‌اید و خاطرات خوشی با این سریال دارید، اگر یادتان باشد پزشک دهکده حدود ۳ سال پیاپی از شبکه دوم سیما پخش می‌شد و در زمان خودش به‌یکی از پرمخاطبت‌ترین سریال‌های تلویزیون تبدیل شد.

به گزارش برترین ها، این سریال سبکی درام و خانوادگی داشت و داستان زندگی زنی پزشک با نام مایکلا کوئین در آن روایت می‌شد که پس از به پایان رساندن تحصیل در رشته پزشکی به منطقه‌ای روستایی در کلورادو می‌رود تا بیماران را معالجه کند. تاریخ ساخت سریال پزشک دهکده به دهه ۹۰ میلادی باز می‌گردد و از آنجایی که داستان زنی پرتلاش و اجتماعی را روایت می‌کرد در میان کشور‌های مختلف دنیا با اقبال زیادی روبرو شد.

بازیگر، نقاش و نویسنده

با نگاهی به کارنامه پر و پیمان جین سیمور احتمالاً به این فکر افتاده‌اید که پزشک دهکده، کار دیگری به‌غیر از بازیگری ندارد، اما جالب است بدانید جین سیمور در کنار بازیگری، ید طولایی در نقاشی نیز دارد و گاه و بیگاه نقاشی‌هایش را در گالری‌های معتبر به نمایش می‌گذارد و می‌فروشد.

جین سیمور در همین راستا به هافینگتون پست در سال ۲۰۱۳ گفت: از آنجایی که هوادارانش او را به عنوان یک بازیگر برجسته می‌شناختند، ابتدا حتی فکرش را نمی‌کرد که او را به‌عنوان یک نقاش نیز قبول کنند. اما جین سیمور به‌رغم اینکه احتمال می‌داد نقاشی‌هایش بازخورد خوبی را در بازار نداشته باشند چهار نقاشی خود را به یک کلکسیونر فروخت. این کلکسیونر شناخت زیادی نسبت به جین سیمور و آوازه‌اش در دنیای سینما و تلویزیون نداشت و در‌واقع این هنر سیمور در نقاشی بود که باعث جذب این کلکسیونر آثار هنری شده بود.

فروش این نقاشی‌ها که اولین آثار جین سیمور بودند باعث شد تا اعتماد به‌نفس بیشتری پیدا کند و در سال ۲۰۱۸ طی مصاحبه‌ای با ناپلز دیلی نیوز (Naples Daily News) از عزم خود برای نقاش‌شدن خبر دارد و مدعی شد در یک استودیو که بیرون از منزل‌اش قرار دارد مشغول نقاشی است. به گفته سیمور، نقاشی برای او اهمیتی بیشتر از تفریح دارد و نقاشی‌کردن به یک کشش روحی و ذهنی برای او تبدیل شده است.

البته در کنار بازیگری و نقاشی، سابقه خوبی در نویسندگی نیز دارد و تاکنون چندین جلد کتاب منتشر کرده است.

هنرپیشه ی عاشق پیشه

جین سیمور از آن دسته هنرپیشه‌های عاشق پیشه‌ای است که تاکنون ۴ بار ازدواج کرده و در سال ۲۰۱۵ نیز در مصاحبه‌ای با مجله اسکاتزمن (Scotsman) از آتش عشقی که دیوید گرین، کارگردان ۷۰ ساله انگلیسی در دل او روشن کرده خبر داد. به این هنرپیشه بااستعداد در ادامه مصاحبه خود اشاره کرد با توجه به سن و سالی که او و دیوید گرین دارند، عشق و عاشقی برایشان جذابیت پختگی بیشتری دارد و جین سیمور احساس می‌کند به دنیای جدیدی وارد شده است.

به نظر او در سن و سال بالا که انسان‌ها سخت‌گیرتر می‌شوند، پیدا کردن فردی که تفاهم زیادی با او داشته باشد کار سختی است، اما دیوید گرین راز دل جین سیمور را به خوبی می‌داند و این دو عاشق کهنه‌کار تفاهم زیادی با یکدیگر دارند. جین سیمور در سال ۲۰۱۶ طی مصاحبه‌ای با تلگراف گفت: دیوید گرین را در یک مراسم ناهار دید و در همان لحظه اول متوجه شد مردی است که تا آخر عمر می‌توان در کنار او زندگی کرد.

98 کشور همچنان در حال پخش پزشک دهکده

جین سیمور بیشتر از هر کس دیگری از محبوبیت پزشک دهکده باخبر است و چندی پیش در گفت و گویی با یک روزنامه گفت مطمئن است این سریال هنوز هم هواداران زیادی دارد و به‌ رغم اینکه چندین دهه از پخش آن گذشته است، اما هنوز هم سریال پزشک دهکده روزانه در ۹۸ کشور مختلف در حال پخش است که این امر از محبوبیت این سریال حکایت دارد. وی در ادامه صحبت‌های خود مدعی شد چنین آماری از تضمین موفقیت نسخه جدید سریال پزشک دهکده حکایت دارد.

سیمور به مشکلات سیاسی و اقتصادی دنیا نیز اشاره کرد و از آنجایی که سریال پزشک دهکده به ارتباط بین آدم‌ها و انسان‌دوستی تأکید دارد، در چنین شرایط دشواری بدون شک نسخه جدید این سریال قلب مخاطب را رئوف‌تر و انسان‌ها را به یکدیگر نزدیک‌تر می‌کند.

قربانی آزار جنسی یک تهیه کننده

مدتی پیش جنبش مهمی در شبکه‌های اجتماعی پیرامون آزار‌های جنسی را شاهد بودیم، جین سیمور نیز به این جنبش پیوست و از تعرض جنسی که در گذشته به او شده بود پرده برداشت. از قرار معلوم جین به منزل یکی از تهیه‌کنندگان شناخته‌شده هالیوودی رفته بود تا برای اجرای نقشی در یک فیلم امتحان‌پس بدهد. اما این تهیه‌کننده به جین سیمور گفت: توانسته است تمامی عوامل فیلم را در خصوص حضور جین سیمور راضی کند و نیازی به آزمایش ‌دادن نیست.

این تهیه‌ کننده در عوض لطفی که به خانم بازیگر کرده بود، پیشنهاد بی‌شرمانه‌ای به او داد و جین به ‌سرعت خانه این تهیه‌کننده را ترک کرد تا عفتش لکه‌دار نشود. سیمور در صحبت‌های خود هرگز به نام این تهیه‌کننده اشاره‌ای نکرد و تنها متذکر شد که وی یکی از موثرترین افراد تاثیرگذار در هالیوود بوده و کسی روی حرف او حرف نمی‌زده است. او در ادامه اشاره کرد که این تهیه‌کننده نابکار مدتی است دستش از دنیا کوتاه شده و به دیار باقی شتافته است.

سن و سال را عدد و رقمی بیش نمی‌ داند

جین سیمور در حال حاضر ۶۷ سال سن دارد، اما دل سرزنده‌ای دارد و همان‌گونه که گفتیم به‌تازگی برای پنجمین بار عاشق شده و از قرار معلوم نمی‌خواهد به این زودی‌ها تسلیم عدد و رقم‌های سن و سالش شود.

جالب اینجاست که حتی در این سن و سال بالا نیز جین سیمور همچنان با ظاهری آراسته و موقر جلوی دوربین عکاسان ظاهر می‌شود و هر از گاهی عکس او را روی صفحه اول مجله‌های معتبر شاهد هستیم. جین سیمور واقعاً هیچ اهمیتی به عدد و رقم‌های سن و سال خودش نمی‌دهد و معتقد است به جای اینکه خودش را پیر و فرتوت نشان دهد، سعی می‌کند همیشه شاداب و سرزنده باشد تا از این طریق هوادارانش نیز به راز شادابی و نشاط پی ببرند و از لحظه‌لحظه زندگی خود رضایت کامل داشته باشند.

جالب است بدانید جین سیمور مدعی است در سن و سال بالا نسبت به دوران جوانی، زیبایی بیشتر پیدا کرده و هیچ مشکلی با افتادگی پوست یا چین و چروک‌های صورتش ندارد چرا که این موارد را کاملاً طبیعی می‌بیند و به نظر او باید با کار مادر طبیعت کنار آمد.

پزشک دهکده بر این باور است وقتی افراد پا به سن میگذارند دیگر کسی آن‌ها را تحویل نمی‌گیرد و عملاً نادیده گرفته می‌شوند، به همین دلیل است که او نمی‌خواهد تسلیم پیری شود و سعی می‌کند همیشه روحیه‌ای شاداب و با نشاط داشته باشد.

منتشر شده در شنبه 25 اسفند 1397       کد خبر : 8895
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح