با دستور شهردار ناحیه بنرهای باشگاه راه آهن جمع آوری شدند

با دستور شهردار ناحیه بنرهای باشگاه راه آهن جمع آوری شدند

با دستور مستقیم شهردار ناحیه 6 تمام بنرهای تبلیغاتی باشگاه ورزشی راه آهن از سطح محدوده شهرک اکباتان جمع آوری شدند.

به گزارش سایت خبری اکباتان، طی روزهای گذشته باشگاه راه آهن اقدام به نصب بنرهای تبلیغاتی در سازه های مخصوص بنرهای پرتابل در سطح اکباتان نموده بود و آنطور که مشخص شده تبلیغات صورت گرفته بدون هماهنگی شهرداری ناحیه 6 بوده است.    

این بنرها که حداقل در 5 نقطه از اماکن پرتردد شهرک اکباتان نصب شده بودند در شرایطی که همچنان پرونده درختان خشک شده بازارچه راه آهن مفتوح است و عملا هیچ واکنش مناسبی از سوی مدیران این مجموعه نسبت به آن صورت نگرفته به نمایش درآمده بودند که خوشبختانه با اقدام به موقع نیروهای اجرایی شهرداری ناحیه جمع آوری شدند.

در همین رابطه یک فرد مطلع به «4 اکباتان» تعامل «ویژه» مدیران باشگاه راه آهن با سازمان ورزش شهرداری تهران را علت این اتفاق برشمرد و از لزوم تعامل بیشتر باشگاه راه آهن با مدیریت شهری در زمینه رفع مشکلات موجود در سطح اکباتان سخن گفت.

باشگاه ورزشی راه آهن همانطور که در تصویر مشخص است در تبلیغات نصب شده خود از عبارت «زندگی در ورزش» استفاده کرده بود اما طی چند سال گذشته هیچ توجهی به حیات درختان قدیمی بازارچه راه آهن واقع در ضلع شمالی این مجموعه ورزشی نکرد و کار به جایی رسانده که اندک درختان موجود نیز حال و روز خوشی ندارند.   

اقدام و پافشاری رضا علیزمانی شهردار ناحیه 6 این امیدواری را به وجود می آورد که همچنان در بدنه مدیریت شهری هستند افرادی که در مقابل «لابی» های پشت پرده ایستادگی می کنند و از همین روی مدیران بالادستی هم باید نسبت به این اینگونه افراد و عملکرد آنها نگاه حمایتی داشته باشند. 

منتشر شده در دوشنبه 27 اسفند 1397       کد خبر : 8901
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح