گزارش عملکرد 17 ماهه هیئت مدیره بلوک نوزده منتشر شد

گزارش عملکرد 17 ماهه هیئت مدیره بلوک نوزده منتشر شد

در شروع روزهای آغازین سال جدید هیئت مدیره بلوک 19 در فاز 2 گزارش عملکرد 17 ماهه خود را منتشر کرد تا نوع و کیفیت عملکرد صورت گرفته توسط هیئت مدیره جدید به اطلاع ساکنین بلوک رسانده شود.

به گزارش سایت خبری اکباتان، گزارش دهی در بلوکهای شهرک اکباتان معمولا در جلسات مجامع سالیانه و با هدف اجرای دستور جلسات صورت می گیرد اما اینکه هیئت مدیره بلوک در پایان سال سپری شده کارهای انجام شده را به اطلاع ساکنین و به عبارتی در معرض قضاوت آنها قرار دهد امری مهم و نشان دهنده پاسخگویی و تعهد منتخبین بلوک نسبت به همسایگان می باشد.

گزارش عملکرد بلوک 19 که توسط هیئت مدیره بلوک تهیه شده، مقطع زمانی ابتدای آبان سال 96 تا پایان اسفند 97 را در بر می گیرد و شامل 63 مورد اقدامات انجام گرفته در حوزه های تأسیسات، عمران و امور رفاهی بلوک 19 می باشد.

در همین رابطه از مهمترین موارد گزارش مذکور می توان به سرامیک کاری فضای بین ورودی های 4،3،2،1 بلوک به متراژ 1600 متر مربع، نصب دوربین در فضاهای عمومی، نصب پرژکتور کم مصرف در مکان های تاریک و استقرار کیوسک نگهبانی در محوطه بیرونی بلوک اشاره کرد که قطعا هر کدام از این اقدامات در یک مقطع زمانی 17 ماهه رزومه ای ارزشمند محسوب می شوند. ضمن اینکه پروژه ساخت سالن اجتماعات که برای اولین بار در تاریخ سه دهه ای بلوک 19صورت گرفته از دیگر کارهای مهم و ماندگار به شمار می رود.  

«شیوا وصال» رئیس هیئت مدیره بلوک 19 در خصوص دیدگاه هیئت مدیره در مورد تهیه گزارش مذکور به «4 اکباتان» گفت: در وهله نخست باید ساکنین بلوک را در جریان کارهای انجام شده قرار می دادیم. آنها به ما رأی داده اند و حق دارند که بدانند بلوک در چه وضعیتی قرار دارد و به همین دلیل هیئت مدیره بلوک در پایان سال 97 گزارش عملکرد خود را منتشر کرد.»

وی در ادامه افزود: اما جدای از بحث اطلاع رسانی اقدامات صورت گرفته، باید بدون تعارف عنوان کنم که یک سری کارها در بلوک ما برای سالهای متمادی به انجام نرسیده بود و یا برای نخستین بار اجرای آنها صورت می گرفت و خوشبختانه در این هیئت مدیره با همراهی همکارانم بالاخص جناب آقای سلیمانی موفق به انجام آنها شدیم. قطعا این قبیل موارد همیشه مایه افتخار گروه ما خواهد بود.»

رئیس هیئت مدیره بلوک 19 در پایان از زحمات همسر خود «جواد وصال» برای راه اندازی گلخانه جدید بلوک و نگهداشت فضای سبز که بصورت رایگان آن را به انجام رسانده و در مقابل ارزش افزوده مادی و معنوی قابل توجهی برای بلوک 19 به همراه داشته، تشکر نمود و خاطر نشان کرد: «زمانیکه طعم شیرین کار و خدمت را در محل زندگی خود حس کنیم و ثمره آن را در احساس رضایت همسایگان شاهد باشیم دیگر سختی ها هیچ معنا و مفهومی ندارند. آبادانی محل زندگی انسان لذت خاصی به همراه دارد که امیدوارم سایر همکاران در بلوکهای دیگر نیز طعم آن را درک کرده باشند.» 

منتشر شده در شنبه 17 فروردين 1398       کد خبر : 8921
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح