جزیئات جدید از احداث انبار آرد ساخته شده در فاز 2

جزیئات جدید از احداث انبار آرد ساخته شده در فاز 2

با پیگیری های صورت گرفته جزئیات جدیدی از انباری که بدون دارا بودن سند مالکیت و در زمینی با کاربری فضای سبز ویژه شهرک اکباتان ساخته شده، بدست آمده است.

به گزارش سایت خبری اکباتان، انباری که در خیابان صنایع هواپیمایی فاز 2 تقاطع سه راه گلها چندی صباحی است که ساخته شده محل پرسش و پیگیری برخی از ساکنین اکباتان می باشد و در همین رابطه نتایج و جزئیات بدست آمده به شرح زیر است.

  1. انبار مذکور طی درخواست هایی برای استفاده به عنوان «انبار آرد» نانوایی بنا شده است که در همان حوالی فعالیت دارد. این در حالی است که سابق بر این انبار آرد نانوایی مذکور در کنار آن قرار داشته که حالا به یک باب سبزی فروشی تبدیل شده است.   
  2. زمین این انبار دارای کاربری فضای سبز بوده اما بنا بر اعلام افراد آگاه در نامه ای که از طرف شورای شهر تهران صادر شده دستور احداث این انبار برای استفاده نانوایی مذکور داده شده است. در این خصوص ادعای ارسال نامه از طرف شورای شهر تهران در حال بررسی بوده و به محض دریافت اطلاعات جدید اطلاع رسانی خواهد شد.  
  3. افراد آگاه مدعی هستند که متراژ این انبار در نامه ارسالی از طرف شورای شهر تنها 14 متر مربع بوده و این در حالی است که انبار فعلی حدود 28 متر مربع مساحت دارد.    
  4. تخلفات ساخت و ساز صورت گرفته در خصوص این انبار توسط شهرداری منطقه 5 تهران در حال رسیدگی می باشد.  
منتشر شده در چهارشنبه 21 فروردين 1398       کد خبر : 8935
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح