آقای شهردار ناحیه 6 لطفا جلوی تبعیض را بگیرید

آقای شهردار ناحیه 6 لطفا جلوی تبعیض را بگیرید

شهردار جدید ناحیه 6 از ابتدای حضورش در مسوولیت محوله تلاش بسیاری به خرج داده است تا همانند گذشته مسیر قانونمندی ادامه پیدا کند اما در این راه بعضا کاستی هایی به چشم می خورد که بد نیست گاهی اوقات به آنها پرداخته شود.

به گزارش سایت خبری اکباتان، قانونمندی بسیار خوب و پسندیده است اما اگر قرار باشد تنها عده ای ملزم به رعایت قانونمندی باشند و برخی دیگر از یک چتر حمایتی ویژه برخوردار باشند، قطعا مصداق بارز تبعیض بوجود خواهد آمد.

تصویری که در زیر آمده است یک نمونه از مصداق عینی مطالب بالا می باشد. سمت چپ حاشیه ی یکی از کوچه های کوی بیمه می باشد که تیرچه های ساختمانی قرار گرفته اند و بلافاصله صبح روز و کمتر از 24 ساعت سه دستگاه خودروی شهرداری در محل حاضر می شوند و اخطارهای لازم را اعلام می کنند که البته جای تقدیر و تشکر دارد.

تصویر سمت راست هم یک کارگاه ساختمانی و قرار گرفتن میل گردهای آن در محوطه بلوار شهید نفیسی شهرک اکباتان را نشان می دهد که از مورد اول به مراتب فضای بسیار بیشتری را اشغال کرده است.

در مورد کارگاه ساختمانی دوم (سمت راست) که میل گردهای آن در وسط خیابان پهن است لازم به ذکر است که بعد از چند روز هیچ اخطار و تذکری دریافت اعلام و ابلاغ نشده است و جالب اینکه یکی از افراد مرتبط در این پروژه ساختمانی در پاسخ به اینکه چرا فضای خیابان را اشغال کرده اید پاسخ داده است که ما با شهرداری هماهنگ کرده ایم!

به هر حال هماهنگی هیچ اشکالی ندارد و قطعا باید مدارا با مردم در دستور کار مدیریت شهری قرار گیرد اما اینکه یک سری افراد از امکان «مدارا» برخوردار هستند و گروهی دیگر نه، باید کمی مورد تحقیق و پرس و جو قرار گیرد.

آیا کارگاه ساختمانی کوچکتر که قطعا از امکانات مالی کمتری به نسبت نمونه وسیع مشابه در بلوار شهید نفیسی برخوردار است، نمی توانست امکان هماهنگی و مدارا را پیدا کند؟

منتشر شده در سه شنبه 27 فروردين 1398       کد خبر : 8949
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح