استخر باشگاه راه آهن اکباتان، گرفتار سلیقه مدیران دولتی

استخر باشگاه راه آهن اکباتان، گرفتار سلیقه مدیران دولتی

چند سالی می شود که استخر باشگاه راه آهن در فاز یک شهرک اکباتان تعطیل است و آنطور که شواهد امر نشان می دهد فعلا انگیزه ای از جانب مدیران شرکت راه آهن برای بازگشایی آن وجود ندارد.

به گزارش سایت خبری اکباتان، ماحصل تغییرات مدیریتی که طی سالهای گذشته در مجموعه ورزشی راه آهن اکباتان رقم خورد یک دعوای حقوقی در بحث پیمانکاری استخر این باشگاه بود که عملا مخاطبین این رشته ورزشی را طی سالها از حضور در استخری که در سطح قابل قبولی از امکانات قرار داشت محروم کرد.

اما در شرایطی که چند صباحی است دعواهای حقوقی خاتمه یافته و تعیین تکلیف لازم صورت گرفته است اما همچنان به دلایل نامعلوم مقدمات احیا و راه اندازی استخر مجموعه ورزشی راه آهن به تعویق افتاده و به نظر هم نمی رسد که در کوتاه مدت یا حتی میان مدت هم بشود امیدواری برای آغاز به کار مجدد آن را در دل زنده کرد.

در خصوص خدمات و امکاناتی که استخر باشگاه راه آهن در گذشته برای استفاده عموم مهیا داشته باید عنوان کرد که طی سالهای نه چندان دور آموزش شنا برای سنین مختلف زیر نظر مربیان مجرب شنا و همینطور نجات غریق در این مجموعه انجام می گرفت. در کنار مباحث آموزشی هم امکانات سخت افزاری آن متشکل از استخر بزرگسالان، استخر کودکان، 3 قطعه سونای خشک و 3 قطعه سونای بخار بوده و حتی برای اولین بار فرآیند «سونای نور» در این استخر به کارگیری شده که همه اینها تنها افسوس بیشتر را برای عدم سرویس دهی به مخاطبین ورزش شنا آنهم در فصل تابستان پیشِ رو به همراه دارد.

گفتنی است مجموعه استخر باشگاه راه آهن طی سالهای فعالیت حجم بالایی از مراجعه علاقمندان ورزش شنا و سرویس های جانبی آن را به خود اختصاص داده بود بطوریکه حتی در خود شهرک اکباتان نیز طرفداران استفاده از استخر باشگاه راه آهن کم نبودند اما با همه این تفسیرها فعلا امکاناتی که در اصل متعلق به بیت المال است به امان خدا رها شده است.    

پیگیری های صورت گرفته در این باب که مسوولیت راه اندازی و اداره این استخر با کدام بخش از شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران است مشخص کرده است که «اداره رفاه» شرکت راه آهن مسوولیت کلی باشگاه ورزشی راه آهن را عهده دار می باشد اما تا لحظه تنظیم خبر امکان ارتباط مستقیم با مدیران اداره رفاه فراهم نشده که قطعا طی روزهای آینده تلاش بیشتری در این خصوص صورت خواهد گرفت.        

منتشر شده در دوشنبه 9 ارديبهشت 1398       کد خبر : 9006
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح