نشست فصلی ائمه جماعات منطقه 5 برگزار شد

نشست فصلی ائمه جماعات منطقه 5 برگزار شد

تاکید بر رفع مشکلات و ایجاد انس بیشتر با شهروندان به منظورکسب رضایت عمومی، رویکرد ائمه جماعت منطقه 5 در رمضان امسال است.

به گزارش سایت خبری اکباتان به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 5، نشست فصلی ائمه جماعات منطقه با حضور امینی نائب رییس شورای اسلامی و مسجد جامعی عضو شورای اسلامی شهر تهران، صادق زاده رییس مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران، مزدجو مدیر ناحیه شهید مطهری مرکز رسیدگی به امور مساجد، صالح نیا امام جمعه بخش کن، شهردار، معاونین، مدیران و ائمه جماعات مساجد سطح منطقه به منظور هم افزایی و تقویت برنامه های فرهنگی و قرآنی با نگاه ویژه به نقش مساجد برگزار شد.

مسجد جامعی عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران در این نشست، منطقه 5 را به لحاظ جغرافیایی و تاریخی، یک منطقه دارای پیشینه دانست و به برنامه ریزی فرهنگی برای افزایش همبستگی اجتماعی شهروندان با مساجد تاکید کرد.

وی از ائمه جماعات خواست تا بزرگان محلات را شناسایی کرده و با تکیه بر سرمایه های ارزشمند محلی، تاثیر گذاری بر مردم را بالا ببرند و نفع جمعی برای کسب رضایت عمومی، شنیدن درد دل های شهروندان، صمیمیت و خوشرویی، گرم نگه داشتن جلسات دینی محلی مخصوصا در ماه رمضان و عدالت محوری را در اولویت کاری قرار دهند، تا سیره قرآنی انتشار یابد.

خسروآبادی شهردار منطقه نیز، به استمرار حضور خود در مساجد و شنیدن مشکلات شهروندان اشاره و برکسب رضایت مردم  تاکید کرد.

همچنین صالح نیا امام جمعه بخش کن، ضمن تشکر از شهردار فرهنگی، مردمی و پرتلاش منطقه، پی گیری و شنیدن در خواست مردم و حضور شهردار منطقه در نماز جمعه کن، ترویج روحیه کار تیمی و پی گیری مداوم در خواست شهروندان از جانب شهردار منطقه را ارزشمند خواند و خدمت به مردم را هم پایه مجاهدت در راه خدا دانست.

منتشر شده در چهارشنبه 18 ارديبهشت 1398       کد خبر : 9029
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح