ورود شبانه مصالح ساختمانی به مغازه ای در کوی بیمه

ورود شبانه مصالح ساختمانی به مغازه ای در کوی بیمه

مغازه ای که در میدان سالاری کوی بیمه چندی پیش صحبت هایی از داشتن حکم ماده 100 برای آن سخن گفته می شد، حالا شبانه برخی مصالح ساختمانی را در داخل خود جای می دهد.

به گزارش سایت خبری اکباتان، در مورد مغازه مورد اشاره در میدان سالاری کوی بیمه از مدتها پیش صحبت هایی در مورد صادر شدن حکم کمیسیون ماده 100 برای این مکان به گوش می رسید که البته در همان مقطع رضا علیزمانی شهردار «جوان و جویای نام» ناحیه 6 در یک جلسه تقریبا خصوصی از دادن مهلت 3 ماهه به این صاحب این مغازه برای رفع مشکلات خبر داد. مهلتی که همان موقع برخی آگاهان از مراتب مدیریت شهری از شنیدن آن تعجب می کردند و می گفتند «مهلت سه ماهه برای حکم کمیسیون ماده 100 یعنی چه؟!»

حالا و به تازگی با تصاویر بدست آمده مشخص شده است که برخی روزها پس از غروب آفتاب مقادیری از مصالح ساختمانی در شرایطی که کرکره این مغازه در حالت «نیمه پایین» قرار دارد از صندوق عقب یک دستگاه خودرو که در تصویر نیز مشخص است پیاده و به داخل مغازه منتقل می شود که همین موضوع بر ابهامات موجود گذشته می افزاید.

این اتفاق در شرایطی رخ می دهد که طی هفته های گذشته نیز شکل برخوردهای شهرداری ناحیه 6 با برخی ساخت و سازهای این محدوده پرسشهای جدی را به همراه داشت. این پرسشها از آن جهت مطرح می شدند که به نظر می رسید شهرداری رویه ای متفاوت و بعضا تبعیض آمیز در برخورد با تخلفات ساختمانی یک سری کارگاههای ساختمانی به نسبت برخی دیگر را اتخاذ کرده است. 

حالا هم پرسش های مهم که امیدواریم شهردار ناحیه 6 جناب علیزمانی که مدعی اعمال قانونمندی می باشند پاسخگوی آن باشند، به این شرح است:

وضعیت پروانه و مجوز ساخت و ساز این مغازه چگونه است؟

و چرا شبانه مصالح از صندوق عقب خودرو به داخل آن انتقال می یابد؟

و از همه مهمتر اینکه آیا مأموران شما این موارد را نظاره گر هستند یا نه؟  

منتشر شده در چهارشنبه 1 خرداد 1398       کد خبر : 9063
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح