افطاری کنکوری های اکباتان برگزار شد

افطاری کنکوری های اکباتان برگزار شد

موسسه علمی آموزشی پایندگان در شهرک اکباتان با توجه به نزدیکی به رقابتهای کنکور سراسری با برگزاری مراسم افطاری آخرین مراحل همراهی با کنکوری ها و اساتید آنها را به انجام رساند.

به گزارش سایت خبری اکباتان، در مراسمی که به همت مدیریت آموزشگاه قدیمی پایندگان در تالار پذیرایی مجموعه امام علی (ع) در اتوبان ستاری برگزار شد جمعی از دانش آموزان کنکوری به همراه اساتید خود شرکت کردند تا ضمن حضور در سفره افطار تدارک دیده شده از حضور و مصاحبت معلمان و مشاوران خود بهره برداری نمایند.

بتول فیروز آبادی در خصوص مراسم برگزار شده توسط موسسه علمی پایندگان به «4 اکباتان» گفت: در راستای موفقیت هر چه بیشتر فرزندانمان در رقابتهای کنکور سراسری امسال، آموزشگاه پایندگان از هر فرصتی برای تقویت هر چه بیشتر روحیه و اعتماد به نفس آنها استفاده می کند و طبیعتا ماه مبارک رمضان هم ظرفیت بسیار خوبی برای انس بیشتر و همراهی بیشتر دارا می باشد که با توجه به همین موضوع سفره ای تدارک دیده شد.    

وی همچنین در خصوص برنامه های باقی مانده تا زمان برگزاری کنکور سراسری نیز افزود: قطعا تا زمان برگزاری کنکور آخرین جمع بندی ها به انجام خواهد رسید تا درصد بیشتری از نقاط ضعف و قوت برطرف یا تقویت بشوند.

آموزشگاه درسی پایندگان از سال 1381 فعالیت خود را با بهره گیری از معلمان کارآزموده و شناخته شده در شهرک اکباتان و کوی بیمه آغاز نموده و در تمام سالهای فعالیت موفق به ارائه آمار قابل قبولی از حضور ثبت نام کنندگان خود در دانشگاههای مورد نظر شده است. علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانند با شماره تلفن های 44630613 و 09197744497 تماس حاصل نمایند. 

منتشر شده در چهارشنبه 1 خرداد 1398       کد خبر : 9065
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح