مدیرعامل مگامال استعفا داد/ واکنش یکی از سهامداران

مدیرعامل مگامال استعفا داد/ واکنش یکی از سهامداران

بالاخره تغییراتی که از حدود یک ماه قبل بسیاری منتظر وقوع آن در مگامال شهرک اکباتان بودند در آخرین روز کاری هفته گذشته در قالب استعفای سید یاسر نیازی در مقام مدیر عامل کلید خورد.

به گزارش سایت خبری اکباتان، کمتر از 24 ساعت پس از جلسه ای که عصر روز چهارشنبه هیئت مدیره شرکت نگین آرای آسیا برگزار و در آن مشاجراتی پیرامون عملکرد برخی اعضای هیئت مدیره درگرفت، مدیرعامل شرکت نگین (مجری پروژه مگامال) ترجیح داد که از سمت خود به صورت رسمی استعفا دهد.

در متن استعفایی که «4 اکباتان» از آن اطلاع پیدا کرده و خطاب به ریاست هیئت مدیره شرکت نگاشته شده است به عواملی همچون اختلافات مالی و حقوقی سهامداران و دخالت خارج از عرف برخی از آنها در اداره امور شرکت اشاره شده است. مواردی که البته به وضوح مشخص نشده است از نظر مدیرعامل مستعفی بیشتر در رابطه با سهامداران حقیقی شرکت نگین مصداق دارد یا حقوقی ها.

در رابطه با استعفای صورت گرفته نکته دیگری که قابل توجه می باشد بحث جانشینی است که در انتهای مکتوبه ی استعفا به آن اشاره و به صراحت مخالفت با انتخاب هرگونه جایگزین موقت به عنوان «سرپرست» بیان و بدین ترتیب «نیازی» خواهان تغییر و تحولات «رسمی» طی صورتجلسه ای قطعی و مشخص می باشد.

پازل جدید مدیریتی در مگامال در حالی به سمت تکمیل تر شدن پیش می رود که از ابتدای اردیبهشت ماه امسال زمزمه هایی از بروز یک سری اتفاقات از جانب منابع کاملا مطلع به گوش می رسد و بر همین اساس و به منظور جلوگیری از انسداد قول های داده شده به اکباتانی ها، اطلاع رسانی هایی صورت گرفت اما واکنشی که باید از طرف مدیران بومی اکباتان نسبت به بزرگترین پروژه ساخت و ساز سالهای اخیر محدوده صورت بگیرد، رخ نداد و «بی تفاوتی» تکلیف وعده هایی همچون احداث فضای سبز ضلع شمالی مگامال، برداشته شدن دیوارهای فلزی آبی رنگ در امتداد بلوار شهید صارمی و تکمیل محل جدید «بارانداز» (ویژه کامیون ها) در مگامال را کاملا در هاله ای از ابهام فرو برده است.

واکنش یک سهمادار شرکت به استعفای مدیرعامل

اما در این میان یکی از سهامداران هیئت مدیره شرکت نگین آرای آسیا که تمایلی به افشای نامش نداشت در گفتگو با «4 اکباتان» و در واکنش به استعفای مدیر عامل گفت: «ایشان استعفا داده است ولی تا مجمع «باید» صبر کند و گزارش بدهد. اینطور نیست که هر کس بیاید شعار بدهد و در نهایت بدون پاسخگویی بگذارد و برود. آقای مدیرعامل فعلا باید بمانند و پاسخگو باشند.»

طبق اطلاعات بدست آمده تا لحظه تنظیم خبر هیئت مدیره شرکت نگین استعفای مدیرعامل را مورد تأیید قرار نداده است.

سید یاسر نیازی حدود یکسال و نیم در مجموعه مگامال ابتدا با سمت سرپرست و سپس مدیرعامل به تلاش پرداخته و البته از روزهای نخست سعی کرد تا انرژی متفاوتی به اتمسفر محیط تزریق کند اما اینطور که مشخص است وی نیز دفترش به پایان آمد اما حکایت مگامال همچنان باقی است.   

منتشر شده در جمعه 3 خرداد 1398       کد خبر : 9070
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح