وضعیت نامشخص تجمیع سه باب مغازه در سوپر 4

وضعیت نامشخص تجمیع سه باب مغازه در سوپر 4

اسفند سال گذشته موضوع تجمیع یکباره 3 باب مغازه در سوپر 4 واقع در فاز یک بر سر زبانها افتاد و بلافاصله شهرداری ناحیه 6 با توجه به عدم دریافت مجوزهای لازم جلوی این قضیه را گرفت اما حالا به نظر می رسد این اتفاق در حال رخ دادن است.

به گزارش سایت خبری اکباتان، بنا بر اطلاعات بدست آمده چند هفته ای می شود که کرکره های این مغازه ها همچنان پایین اما از داخل آن صدای تعمیرات می آید و در همین رابطه پرس و جوهای صورت گرفته تا حدودی بیانگر این است که احتمالا کار تجمیع هر 3 مغازه در آینده ای نزدیک به وقوع خواهد پیوست.

دفعه قبلی که با حضور نیروهای اجرایی شهرداری ناحیه 6 جلوی یکی شدن این مغازه ها گرفته شد، شهردار ناحیه از نداشتن مجوزهای لازم برای امر تجمیع سخن به میان آورد و این بار مشخص نیست که سلسله مراتب مورد نظر طی شده است یا نه؟

یک فرد آگاه در روزهای گذشته در گفت و گو با «4 اکباتان» از تعویض کرکره های مغازه های مورد اشاره خبر داد که البته تلاشها برای پیگری موضوع از زبان مالکین هر 3 مغازه تا لحظه تنظیم خبر بی نتیجه مانده است.

طی سالهای گذشته واسطه هایی از میان کسبه بازارچه های تجاری در فاز 1 شهرک اکباتان، ارتباطات بعضا مبهمی با برخی عوامل شهرداری ناحیه 6 برقرار و برخی تصمیم گیری ها بدون هماهنگی و مجوز و تنها بر اساس همین ارتباطات به انجام می رسید. در تأیید مطلب ذکر شده طی روزهای گذشته فیلمی در اختیار «4 اکباتان» قرار گرفته است که نشان می دهد یکی از همین واسطه ها به همراه مأموران رده پایین شهرداری به برخی مغازه ها مراجعه می کنند.

در پایان لازم به ذکر است که پیگری ها برای روشن شدن وضعیت تجمیع 3 باب مغازه مورد اشاره از طریق شهردار ناحیه 6 ادامه دارد.

منتشر شده در سه شنبه 7 خرداد 1398       کد خبر : 9077
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح