رکورد 124 درصدی درآمدهای منطقه پنج در سال 97

رکورد 124 درصدی درآمدهای منطقه پنج در سال 97

شهردار منطقه 5 با اعلام تحقق درآمد 124 درصدی این منطقه در سال 97 از افزایش روند درآمدی تا پایان سال 98 خبر داد.

به گزارش سایت خبری اکباتان و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 5 رجبعلی خسرو آبادی، شهردار منطقه در جلسه شورای عالی درآمدی از تحقق درآمد 108 درصدی در ابتدای سالجاری خبر داد و گفت: این برای نخستین بار است که طی 5 سال گذشته شهرداری منطقه 5 توانسته درآمد بالای صد درصدی را محقق کند.

وی با بیان اینکه شهرداری منطقه 5 با برنامه ریزی جدی موفق به رسیدن این میزان از درآمد شده است، تصریح کرد: این در حالی است که درآمد شهرداری منطقه 5 در سال 96 حدود 61 درصد بود که با وجود رکود در موضوع ساخت و ساز و مسکن توانست رکورد تحقق 124 درصدی درآمد منطقه را در سال 97 پشت سر بگذارد.

شهردار منطقه 5 اظهار داشت: مقایسه عملکرد نقد و غیر نقد در میان مناطق پهنه بندی الف که شامل 6 منطقه پردرآمد شهر می شود نشان می دهد، این منطقه تا مهرماه سال گذشته رتبه ششم را به خود اختصاص داده بود اما با رشد قابل ملاحظه در اسفند ماه همان سال به رتبه دوم ارتقا یافت.

خسرو آبادی صداقت، شفافیت و اعتماد سازی بین سرمایه گذاران و شهروندان را از دلایل اصلی این موفقیت برشمرد و تاکید کرد: روند صعودی درآمدهای منطقه 5 تا پایان سالجاری ادامه دارد.

وی با بیان اینکه بخشی از درآمدهای شهرداری بر اساس فعالیت های مستمر شکل می گیرد، اظهار داشت: با رصد روال تحقق اینگونه درآمدها است که می توان عملکرد شهرداری را مورد ارزیابی قرار داد و در صورت کاهش آن، علت را شناسایی و نسبت به اصلاح وضعیت درآمدی اقدام کرد.

شهردار منطقه با اشاره به وجود برخی پروژه های بزرگ مقیاس که در بودجه بندی منطقه تاثیر گذار هستند، گفت: پروژه هایی همچون پروژه مشارکتی صادقیه و پروژه مشارکتی فجر از اینگونه پروژه ها هستند که هم اکنون پیگیری های لازم برای تعیین و تکلیف آنها با قوت در دستور کار قرار گرفته است.

منتشر شده در پنجشنبه 9 خرداد 1398       کد خبر : 9088
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح