باید به خاطر مشکلات مگامال از اکباتانی ها عذرخواهی کنیم

باید به خاطر مشکلات مگامال از اکباتانی ها عذرخواهی کنیم

یکی از سهامداران قدیمی مگامال در گفت و گویی ضمن تشریح آخرین وضعیت مدیریتی در این پروژه ابعاد جدیدی از مشکلات موجود فیمابین سهامداران را مطرح کرد.

به گزارش سایت خبری اکباتان، میر نور موسوی نسب سهامدار قدیمی شرکت نگین آرای آسیا که در مقاطعی عضویت در هیئت مدیره این مجموعه را نیز دارا بوده در خصوص آخرین تحولات شرکت نگین آرا به «4 اکباتان» گفت: در شرایط فعلی شرکت نگین از باب مسائل مدیریتی نه تنها وضعیت مشخصی ندارد بلکه اصلا حال و روز خوشی هم ندارد و بالطبع نمی توانیم شرایط داخلی مگامال را از این وضعیت مستثنی بدانیم.

وی در توضیح بیشتر گفته های خود افزود: در حال رئیس هیئت مدیره نگین به همراه یک عضو دیگر استعفا داده اند، علاوه بر آنها مدیر عامل که خود نیز عضو هیئت مدیره می باشد استعفای خود را تقدیم کرده و بدون اینکه پذیرش قطعی آن اعلام شده باشد فعلا به دلیل مرخصی در محل کارش حضور ندارد.

موسوی نسب در ادامه ضمن «تأیید» صحبت هایی که این روزها در خصوص دستور مراجع قضایی برای توقف نقل و انتقال سهام برخی سهامداران شرکت نگین به گوش می رسد گفت: بله این موضوع صحت دارد و بر اساس حکمی که به هیئت مدیره شرکت نگین ابلاغ شده این کار صورت گرفته است. طبیعتا توقف نقل و انتقال سهام برخی سهامداران باعث بروز مشکلات جدید برای مجموعه مگامال خواهد بود و آینده این پروژه عظیم که بیش از 14 سال از عمر آن می گذرد را با ابهامات جدی مواجه کرده است.

وی در ادامه پاسخگویی بیشتر به پرسشهای موجود و البته سرنوشت پروژه ای که به قول خودش بیش از 14 سال از افتتاح آن می گذرد را به زمان دیگری که تکلیف برخی موارد «مهم» روشن شده باشد موکول کرد و خاطر نشان ساخت: «متأسفانه مدیریتی که از طرف گروه سرمایه گذاری مهرگان طی سالهای گذشته بر پروژه مگامال اعمال شده ما را به جایی رسانده که در حال حاضر باید به خاطر مشکلاتی که برای اکباتانی ها ایجاد کردیم از آنها عذرخواهی کنیم.»  

منتشر شده در يكشنبه 12 خرداد 1398       کد خبر : 9093
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح