رشد سرمایه گذاری های ورزشی در باشگاه راه آهن + تصاویر

رشد سرمایه گذاری های ورزشی در باشگاه راه آهن + تصاویر

مجموعه ورزشی راه آهن واقع در شهرک اکباتان از بهمن ماه سال گذشته آغاز مسیر جدیدی را تجربه می کند و این مسیر تازه گمانه های فراوانی برای ایجاد یک قطبی ورزشی جدید در غرب تهران را تقویت می کند.

به گزارش سایت خبری اکباتان، چند سالی می شود که باشگاه راه آهن از دوران پرهیاهو و هیجان انگیز خود فاصله گرفته است اما از اواخر سال گذشته و حضور یک پیمانکار جدید که اتفاقا زرومه ورزشی قابل توجهی را نیز در کارنامه دارد، نشانه های کاملا مثبت از تغییر روش های پیشین به چشم می خورد. روش هایی که توسط پیمانکاران دارای سوابق ورزشی پیاده می شدند اما منفعت راهکارها تنها به جیب خودشان سرازیر و سودی از حضور آنها برای ورزش شهر تهران و حتی همسایگان وجود نداشت. 

اما خوشبختانه با تغییر رویه ای که صندوق بازنشستگان شرکت راه آهن در طی ماههای اخیر به خرج داده است این بار پیمانکار جدید به جای بهره برداری تام و تمام، در همین ابتدای کار سرمایه گذاری قابل توجهی را برای توسعه امر ورزش در این مجموعه ورزشی ارزشمند آغاز کرده است که در ادامه همراه با تصاویر به توضیح برخی از این موارد پرداخته شده است.

«چمن فرش» اجرایی می شود

اگر تصویر زیر ثبت نمی شد شاید باور اینکه چمن ورزشگاه راه آهن قرار است تعویض شود، امری غیر قابل باور محسوب می شد اما حالا طی یک قرارداد چند صد میلیونی که شاید بهتر باشد رقم دقیق آن اعلام نشود به زودی راه آهنی ها پروژه «چمن رولی» یا «چمن فرش» را پیاده سازی می کنند.

زمین های اختصاصی کوچک برای بسکتبال، فوتبال، والیبال و تنیس

در کنار زمین چمن استادیوم راه آهن که قطعا قالب ورزش حرفه ای را در بر می گیرد، نیم نگاهی هم به سایر ورزشها همچون بسکتبال، فوتبال (گل کوچک)، والیبال و تنیس صورت گرفته است و بر همین اساس زمین های کوچک یا به اصطلاح «مینی» با ویژگی استفاده از نوعی پلاستیک در کف آنها که از مصدومیت جلوگیری می کند برای استفاده علاقمندان راه اندازی شده است.

ترمیم چمن مصنوعی و چمن طبیعی شماره 2

زمین چمن مصنوعی راه آهن یکی از بخشهای پرطرفدار ورزشکاران بومی و محلی محسوب می شود و خوشبختانه هفته های گذشته تمهیدات اساسی برای این بخش که شامل دروازه ها، فنس های کناری و احیای چمن مصنوعی می باشد در نظر گرفته شده است. مضاف بر اینکه علاوه بر زمین چمن مصنوعی، چمن طبیعی شماره 2 هم این روزها آماده بهره برداری می باشد و باید منتظر ماند و دید که اتاق فکر مدیریتی در ورزشگاه راه آهن چه تدبیری برای استفاده از این قسمت اندیشیده است. 

نقشه راه برای جذب همسایگان !؟

اما در این قسمت و در کنار همه تعریف و تمجیدهای صورت گرفته یک نکته مهم را نیز باید یادآور شد و آن وجود یک حلقه مفقوده برای جذب مشارکت حداکثری همسایگان اکباتانی و حتی دورتر است. شاید پیمانکار جدید با سیاست بازکردن دربهای ورزشگاه راه آهن به روی گروههای ورزشی اکباتانی پای به عرصه گذاشته است اما قطعا در عمل این گروهها حجم بسیار کمی از پتانسیل جمعیتی اکباتان و بیمه را پوشش می دهند و باید برای اکثریت قابل توجه و بالقوه ی باقی مانده تدبیر ویژه ای اندیشیده شود که امیدواریم این امر صورت پذیرد.   

منتشر شده در شنبه 18 خرداد 1398       کد خبر : 9106
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح