کدوم انگشت رو انتخاب می کنید؟ (شخصیت ‌شناسی)

کدوم انگشت رو انتخاب می کنید؟ (شخصیت ‌شناسی)

آیا تا به حال به طور دقیق به انگشتان دستان خود نگاه كرده‌اید؟ تا به حال فكر كرده‌اید كه به کدام یك علاقه بیشتری نسبت به بقیه دارید؟ با دقت نگاه كنید، سپس توضیح مربوط به آن را بخوانید.

البته همانطور كه می‌دانید اینگونه تست‌ها جنبه سرگرمی آنها بیشتر از جنبه علمی ‌شان است. این، بدان معنی نیست كه هیچ‌گونه ماهیت علمی ندارند؛ بلكه اگر از نظر علم وراثت و ژنتیك هم چنین چیزی ثابت شده باشد، شمول و فراگیری آن لزوما صد‌در‌صد نیست!

انگشت شصت، اولین انگشت به حساب می‌آید. یعنی شماره‌ها از انگشت شصت آغاز و به ترتیب به اشاره،‌ وسط، انگشتری، و كوچك ختم می‌شوند.

انگشت شماره 1 (شصت)

این انگشت نماد مسائل مادی و ثروت است و كسانی كه این انگشت را انتخاب می‌كنند، اقتصاد‌دانان خوبی هستند و معمولا از نظر مالی در وضعیت خوبی قرار دارند.

انگشت شماره 2 (اشاره)

این انگشت نماد كار است و اشخاصی كه به این انگشت اهمیت بیشتری می‌دهند، انسان‌های کاری‌ای هستند و به طور كلی وجدان كاری‌ای خوب و موفقیت زیادی در كارهایشان دارند.

انگشت شماره 3 (وسطی)

این انگشت میزان اهمیت به خود فرد را نشان می‌دهد؛ افرادی كه این انگشت را انتخاب می‌كنند، در مورد همه چیز اول به خود اهمیت داده و تا حدودی خود‌پرست و خود‌خواه هستند!

انگشت شماره 4 (انگشتری)

این انگشت نماد محبت و عشق است و كسانی كه این انگشت را انتخاب می‌كنند، انسان‌هایی احساساتی و عاطفی هستند و همواره به دنبال محبت و خوشحال كردن دیگرانند.

انگشت شماره 5 (کوچک)

این انگشت نماد خانواده و فرزند است و كسانی كه به این انگشت علاقه‌مندند، افرادی هستند كه به خانواده پای‌بند بوده و به زندگی مشترك و به طور كلی روابط بین افراد اهمیت می‌دهند.

منتشر شده در شنبه 18 خرداد 1398       کد خبر : 9110
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح