مجوز آموزش موسیقی در سرای محلات اکباتان و بیمه صادر شد

مجوز آموزش موسیقی در سرای محلات اکباتان و بیمه صادر شد

آذرماه سال 97 تفاهم نامه همکاری سه جانبه به منظور ارتقاء کیفیت آموزشی و پژوهشی هنر موسیقی در شهر تهران میان خانه موسیقی ایران، دبیرخانه ستاد مدیریت محلات شهر تهران و دفتر مطالعات اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران به امضا رسید.

به گزارش سایت خبری اکباتان، بالاخره پس از 6 ماه که از امضای تفاهم نامه مورد اشاره سپری شده بود، اولین دستورات مکتوب مبنی بر رفع محدودیت آموزش موسیقی در سرای محلات شهرک اکباتان و کوی بیمه صادر و به این ترتیب از حالا به بعد سرای محلات ناحیه 6 منطقه 5 می تواند آموزش موسیقی البته در بخش «سنتی» داشته باشند.  

در همین رابطه و طبق اطلاعات بدست آمده مدیران محلات اکباتان و بیمه طی روزهای گذشته سخت در تلاش هستند تا قبل از شروع ماه دوم فصل تابستان برنامه کلاسهای آموزشی موسیقی خود را تنظیم و البته باب همکاری با اساتید مورد نظر را باز کنند. امری که البته قدری سخت هم به نظر می رسد چون با محدودیت های ایجاد شده برای آموزش موسیقی در اماکن زیر مجموعه شهرداری تهران طی سالهای گذشته، عملا بازار آموزشگاههای خصوصی در شرایط مساعدتری قرار گرفته و حالا سرای محلات قطعا باید با ترفندهای جدید همچون کاهش تعرفه آموزش جای خود را در این عرصه باز کنند.  

از دیگر محورهای تفاهم نامه سه جانبه با هدف رفع محدودیت موسیقی در سرای محلات شهر تهران می توان به ارتقای سطح کیفیت آموزش و مهارت مدرسین موسیقی در سرای محلات شهر تهران، ایجاد زمینه و بستر لازم در جهت  فعالیت مدرسین موسیقی مورد تایید خانه موسیقی در محلات شهر تهران، برگزاری نشست ها و سمینارهای تخصصی و تسهیل گری در ارائه ی خدمات مرتبط با موسیقی به شهروندان، اشاره کرد.

همچنین تسهیلاتی برای هنرمندان معرفی شده توسط خانه موسیقی به منظور استفاده از فضای سرای محلات جهت تمرین و اجرای موسیقی ارائه خواهد شد.

منتشر شده در سه شنبه 21 خرداد 1398       کد خبر : 9113
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح