مگامال بلاتکلیف تا جلسه هیئت مدیره فردا

مگامال بلاتکلیف تا جلسه هیئت مدیره فردا

مگامال شهرک اکباتان بعد از آخرین جلسه هیئت مدیره شرکت نگین که منجر به اعلام استعفای مدیر عامل شد روزهای بی تحرکی را سپری می کند.

به گزارش سایت خبری اکباتان، از بزرگترین پروژه نیمه تمام اکباتان خبر می رسد که در داخل شرکت نگین (مالک مگامال) همه به نوعی منتظر هستند تا تصمیم جدیدی اخذ شود. از یک طرف مدیرعامل به شدت از کم کاری های برخی اعضای هیئت مدیره برای تحقق وعده های داده شده دلخور و منتظر است تا نفر جایگزین وی معرفی شود و از سوی دیگر تکلیف قول های داده شده به همسایگان همچون «ایجاد فضای سبز در ضلع شمالی مگامال تا اردیبهشت 98» و «برچیدن دیوارهای فلزی آبی رنگ بعد از یک دهه» در پرده ای از ابهام قرار دارد.

بدقولی مگامالی ها تا جایی پیش رفته است که پس از افتتاح مسیر دسترسی از اتوبان شهید ستاری به مگامال قرار بود ورودی این مجتمع از میدان شهید صارمی بسته شود اما همین حالا ورودی داخل میدان نیز باز است که در ساعاتی از شبانه روز همین موضوع بر ترافیک فاز 2 تأثیر گذار می باشد. 

البته ابهامات موجود تنها شامل ساکنین اکباتان نمی شود چون وضعیت مالکین برخی قسمتها همچون «فود کورت» نیز دست کمی از آنها ندارد. فود کورت یا «صحن غذای» مگامال نزدیک به 2 سال است که طی تاریخهای متفاوت قرار است افتتاح شود اما هر بار به دلیلی به تعویق می افتد و این بار 22 تیرماه زمان قطعی راه اندازی آن اعلام شده هر چند که بسیاری از مالکین چندان آن را جدی نگرفته اند.

به هر حال فردا (چهارشنبه) قرار است جلسه هیئت مدیره دیگری در دفتر شرکت نگین واقع در میدان شهید صارمی برگزار شود تا بالاخره شاید وضعیت یک سری موارد معطل مانده مشخص شود. برخی افراد مطلع از تصمیم گیری های خیلی مهم در جلسه فردا خبر داده اند که شاید گشایشی در بن بست های موجود ایجاد کند.     

منتشر شده در سه شنبه 21 خرداد 1398       کد خبر : 9115
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح