مواد فروش میدان آزادی برای سومین بار دستگیر شد

مواد فروش میدان آزادی برای سومین بار دستگیر شد

سرهنگ مجتبی شمس روز گذشته از دستگیری یکی از مواد فروشان سابقه دار که در محدوده میدان آزادی تا محدوده شهرک اکباتان فعالیت می کند آنهم برای سومین بار توسط مأموران کلانتری 135 آزادی خبر داد.

به گزارش سایت خبری اکباتان، رئیس کلانتری 135 آزادی با اعلام خبر فوق افزود: فرد دستگیر شد تا کنون دو مرتبه سابقه دستگیری توسط مأموران اداره مبارزه با مواد مخدر کلانتری 135 را داشته و روز گذشته هم همراه با مقادیر قابل توجهی از مخدرهای شیشه، هروئین و حشیش بازداشت شده است.

سرهنگ شمس در پاسخ به میزان مخدرهای کشف شده از فرد دستگیر شده نیز گفت: حدود 50 گرم هرویین و نزدیک به 10 گرم شیشه و حشیش همراه این فرد بوده که بعد از تکمیل پرونده تحویل مراجع قضایی جهت تصمیم گیری های نهایی شده است.

وی در پایان خاطر نشان ساخت: بحت فروش و عرضه موارد مواد مخدر یکی از مواردی است که کلانتری 135 آزادی با وسواس و جدیت خاصی آن را پیگیری می کند و در همین زمینه برنامه ریزی های صورت گرفته بصورت شبانه روزی به مراحله اجرا می رسند تا به حول و قوه الهی بتوانیم این معضل خانمان سوز را تا حد امکان کاهش دهیم.   

در رابطه با فرد دستگیر شده نیز باید گفت که وی 28 ساله و متولد یکی از استانهای غربی کشور می باشد که سابقه شرارت و توزیع و فروش مواد مخدر را دارا می باشد.

متأسفانه از سالها یا حتی دهه های پیشین ترمینال و میدان آزادی که در نزدیکی محدوده های مسکونی همچون اکباتان، بیمه و آپادانا قرار دارد محلی برای فعالیت سودجویان بازار مواد مخدر می باشد و مأموران کلانتری های محدوده هم با توجه به داشته ها و منابع انسانی خود مدام در حال تلاش برای پایین آوردن هر چه بیشتر آمار این نوع جرائم می باشند.   

منتشر شده در سه شنبه 21 خرداد 1398       کد خبر : 9117
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح