پیشنهاد 3 میلیونی در سوپر ... تکذیب شد

پیشنهاد 3 میلیونی در سوپر ... تکذیب شد

یکی از کسبه بازارچه های پایین مجموعه ورزشی پاس در شهرک اکباتان که به تازگی فعالیت خود را آغاز کرده است در همین ابتدای راه با مشکلاتی به خاطر استفاده از فضای مشاعات روبرو گردیده که همین مسئله زمزمه هایی را بر سر زبانها انداخته است.

به گزارش سایت خبری اکباتان، در طی سالهای گذشته تا همین امروز افرادی از میان کسبه بازارچه های فاز یک مدعی ایفای نقش «حلال مشکل» مابین شهرداری و صاحبان صنوف بوده اند که البته در این زمینه روایت های بسیاری نیز شنیده می شود. ماجراهایی که هیچگاه مستندی قابل ارائه برای آنها وجود ندارد اما افرادی «مطلع» از شکل گیری آنها کاملا مطمئن هستند.

با پیش زمینه ای که در این خصوص مطرح شد اخیرا زمزمه هایی در خصوص ارائه پیشنهاد دریافت 3 میلیون تومان برای حل مشکل یکی از کسبه در استفاده از فضای مشاعات بازارچه ها بسیار جدی و واضح به گوش می رسید که با پیگیری های صورت گرفته توسط «4 اکباتان» فردی که به عنوان ارائه دهنده پیشنهاد مذکور از وی نام برده می شود با تکذیب کامل این مسئله خود را اساسا «هیچکاره» و بدون مسوولیت در این زمینه قلمداد کرد.

این تکذیب در حالی صورت گرفته است که چندی پیش «شورای مراکز تجاری فاز یک» در صورتجلسه ای که با شهردار ناحیه 6 امضا کرده اند بندی با مضمون «حمایت» از این شورا در جهت رفع برخی بی نظمی ها در محیط بازارچه ها به چشم می خورد اما با این تفاسیر همچنان پیشنهادات مشکل گشایی مطرح می شوند و به نظر می رسد اعضای شورای مورد اشاره باید با جدیت بیشتری نسبت به رفع اینگونه مشکلات اقدام نمایند.     

منتشر شده در شنبه 25 خرداد 1398       کد خبر : 9121
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح