بنرهای تبلیغاتی باشگاه پاس جمع آوری شدند

بنرهای تبلیغاتی باشگاه پاس جمع آوری شدند

روز گذشته بنرهای تبلیغات محیطی باشگاه پاس قوامین از سطح محدوده شهرک اکباتان جمع آوری شدند.

به گزارش سایت خبری اکباتان، طی روزهای گذشته به یکباره بنرهای تبلیغاتی باشگاه پاس در بیش از 5 نقطه پربازدید اکباتان در معرض دید عموم مردم قرار گرفت و جالب اینکه طی پیگیری های اولیه صورت گرفته از سازمان زیباسازی شهرداری تهران هیچگونه مستندات مشخص مبنی بر قرارداد اجاره یا پرداخت وجه بابت استفاده از سازه های نصب بنر در محدوده شهرک اکباتان حاصل نگردید.

این اتفاق در حالی رخ داده است که تجهیزات نصب بنرهای پرتابل در معابر عمومی شهر در اختیار سازمان زیبا سازی شهرداری تهران بوده و از تعرفه های مالی قابل توجهی نیز برخوردار می باشند و به همین دلیل معمولا کسبه یا اصناف کوچک بومی توانایی استفاده از امکانات تبلیغاتی این سازه ها را ندارند.

در همین رابطه و طبق اطلاعات بدست آمده موضوع مذکور پس از اطلاع شهرداری ناحیه 6 با دستور مستقیم شخص شهردار ناحیه برای جمع آوری بنرهای اکران شده مواجه و پس از ساعاتی این دستور اجرایی شده است.

بحث تبلیغات محیطی برای مجموعه ورزشی پاس قوامین در شهرک اکباتان طبق یک عادت قدیمی همیشه به راحتی و بدون کمترین دردسری در دسترس مدیران این باشگاه بوده و در این اواخر کار به جایی رسید که تبلیغات برخی رویدادهای ورزشی خارج از اکباتان نیز بوسیله نصب «داربست و بنر» در جلوی این باشگاه صورت می گرفت. اما خوشبختانه با تصمیم اخیر رضا علیزمانی شهردار ناحیه 6 بارقه هایی از امید ایجاد شده است که قانونمندی می تواند برای هر شخص و مجموعه فارغ از دولتی و غیر دولتی بودن به اجرا دربیاید.

باشگاه پاس قوامین در حالیکه در داخل اکباتان واقع شده و به طور مشخص از بسیاری امکانات موجود در این محدوده استفاده می کند طی سالهای گذشته کمترین میزان از خدمات مورد انتظار را به همسایگان خود اختصاص داده است. یکی از مدیران اصلی این مجموعه چندی پیش در یک جلسه خصوصی در مورد پایین بودن سطح امکانات اختصاص یافته برای اکباتانی ها با اشاره غیر مستقیم به این موضوع که «ما تنها باید به مدیران بالادستی خود پاسخگو باشیم» تقریبا خیال همه را راحت کرد. 

منتشر شده در دوشنبه 3 تير 1398       کد خبر : 9147
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح