تشکیل ائتلاف «خدمت بی منت» برای شورایاری اکباتان

تشکیل ائتلاف «خدمت بی منت» برای شورایاری اکباتان

اعلام موجودیت گروههای انتخاباتی برای شرکت در انتخابات شورایاری شهرک اکباتان رفته رفته شکل جدی تری به خود گرفته است.

به گزارش سایت خبری اکباتان، بدون شک تا اینجای کار ائتلاف «خدمت بی منت» یکی از خبرسازترین گروههای انتخاباتی داوطلب برای حضور در شورایاری اکباتان محسوب می شود چون طبق خبرهای به دست آمده محوریت برنامه حول حضور حجت الاسلام والمسلمین عظیم شادلو امام جماعت مسجد امام خمینی (ره) فاز دو می باشد که یکی از خوش نامان اکباتان و فرد مورد اعتماد مردم محسوب می شوند و طبعا حضور ایشان می تواند اثرات مفید و ماندگاری را به همراه داشته باشد.

اما در کنار این موضوع همراهی سعید رهنما عضو فعلی شورایاری اکباتان که به علت سکونت در شهرک آزادی این دوره قصد کاندیداتوری در اکباتان را ندارد نیز بخش مهمی از داستان است چون طبق اعلام رهنما، قرار است وی به عنوان مشاور اما جماعت مسجد امام خمینی (ره) در دل این ائتلاف خدمت نموده و تجربیات خود را در اختیار داوطلبین حضور در شورایاری قرار دهد. بحث قبول مسوولیت مشاور توسط شورایار اکباتانی در حالی اعلام شده است که حجت الاسلام و المسلمین شادلو چندان تمایلی به توضیح در مورد آن نداشته و تنها از «حسن قره داغی» فرمانده حوزه بسیج 121 صابر به عنوان فردی نام بردند که مسوولیت کارها بر عهده او می باشد. قره داغی برای نشست دوم این ائتلاف در مسجد امام خمینی (ره) کار دعوت شفاهی و مکتوب از برخی مدعوین را به انجام رسانده بود.

همانطور که مشخص است تا اینجای کار حضور سه چهره شاخص شهرک اکباتان یعنی امام جماعت مسجد امام خمینی (ره)، فرمانده حوزه بسیج و شورایار اکباتانی به عنوان دست اندرکاران ائتلاف «خدمت بی منت» قطعی و مسجل بوده و طبیعا نگاهها را به سمت عملکرد این گروه افزایش خواهد داد.    

طبق اطلاعات بدست آمده هدف از تشکیل این ائتلاف تهیه یک لیست واحد و متحد از مساجد و هیئت مذهبی های شهرک اکباتان می باشد تا بدینوسیله افراد مورد نظر امکان حضور در شورایاری را پیدا نمایند که البته این کار قطعا سختی های خاص خود را نیز دارا می باشد و در طی جلسات اولیه برگزار شده نیز برخی اختلاف نظرها مشهود و واضح است. 

منتشر شده در پنجشنبه 6 تير 1398       کد خبر : 9153
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح