استعدادیابی بین المللی فوتبال در باشگاه راه آهن اکباتان

استعدادیابی بین المللی فوتبال در باشگاه راه آهن اکباتان

چند روزی است که بنرهای تبلیغاتی خاصی در سطح شهرک اکباتان به چشم می خورد، با نوشته هایی درشت که بر روی آنها عبارت «لژیونرهای کوچک، مربیان بزرگ» درج شده است.

به گزارش سایت خبری اکباتان، اردیبهشت سال 98 با تلاش گروه ورزشی «اِبرا» همایش «فلسفه فوتبال پایه اسپانیا» در هتل پارسیان آزادی تهران برگزار شد. در این کارگاه آموزشی که ۴ ساعت به طول انجامید، ساختار فوتبال پایه در اسپانیا، مبانی آموزش فوتبال در بارسلونا و متدهای آموزشی رده های مختلف سنی اسپانیا توسط آقایان «جوردی گواردیو» از کارشناسان و استعدادیاب های برجسته اسپانیا و «جوزپ ماریا روما» از مربیان بین المللی فوتبال پایه تدریس شد.

حالا و در ادامه این برنامه قرار است طی روزهای آینده مدیریت گروه ورزشی «اِبرا» که پیمانکاری مجموعه ورزشی راه آهن را نیز بر عهده دارد مجدد همین افراد مجدد را به  تهران دعوت کرده و مرحله دوم این طرح یعنی اجرای عملی «استعدادیابی فوتبال پایه» را در محل ورزشگاه راه آهن به اجرا برسانند. حرکتی که البته برنامه ریزی های قابل توجهی را برای رسیدن به فاز اجرایی شدن به خود اختصاص داده است. 

طبق اطلاعاتی که راه آهنی ها در اختیار «4 اکباتان» قرار داده اند در رزومه جوردی گواردیولا کشف بازیکنان بزرگی که شاغل در لیگهای فوتبال آلمان و اسپانیا بوده اند به چشم می خورد و برای ماریا روما حضور در کادر فنی تیمهای مختلف فوتبال در سطح اروپا عنوان شده است. ضمن اینکه «روما» به سه زبان کاتالان، انگلیسی و فرانسوی نیز مسلط می باشد.

مجموعه ورزشی راه آهن اکباتان از بهمن ماه سال گذشته با مدیریت جدیدی کار خود را آغاز کرده است و طی حدود 6 ماه گذشته فعالیت های قابل توجهی در بحث ایجاد زیر ساختها و استفاده از دانش بین المللی مربیان کارآزموده ورزشی به انجام رسانده است.

بسیاری از آگاهان امور ورزشی معتقدند که طی ماههای آتی مجموعه ورزشی راه آهن مجدد جایگاه خود را به عنوان یک قطب ورزشی مهم و تأثیرگذار در ورزش کشور بازپس خواهد گرفت آنهم به شکلی که حتی میزبانی رویدادهای بین المللی ورزشی نیز دور از ذهن نخواهد بود. 

منتشر شده در يكشنبه 9 تير 1398       کد خبر : 9162
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح