پنجمین دوره «روز مشتری هایپرمی» در اکباتان برگزار شد

پنجمین دوره «روز مشتری هایپرمی» در اکباتان برگزار شد

فروشگاه های زنجیره ای هایپرمی پیشتاز در خدمات رسانی مطلوب و مشتری مداری برای نخستین بار در کشور یک روز در ماه را به عنوان «روز مشتری» انتخاب کرده است. 26 تیرماه پنجمین دوره از این فستیوال جذاب یکروزه بود که در شهرک اکباتان نیز با شور و هیجان خاصی برگزار شد.

به گزارش سایت خبری اکباتان، در این روز میزان تخفیفات تا 55 درصد و گاها بیشتر از سایر روز ها است، تمام امتیازهای خرید دو برابر محاسبه و برای قدردانی از حسن اعتماد مشتریان، قرعه کشی و مسابقه با جوایز متنوع داخل فروشگاه ها برگزار می گردد.

تعیین یک روز در ماه به عنوان «روز مشتری» توسط مدیران هایپرمی بیشتر بهانه ای است تا مشتریان بدانند این برند فروشگاهی در راستای ارائه خدمت مطلوب همواره به یاد مشتری بوده و موفقیت خود را در  کسب رضایت آنها می داند.

با توجه به تورم موجود در مایحتاج زندگی روزمره مردم فروشگاه های زنجیره ای هایپرمی در تلاش است تا ضمن تسهیل شرایط خرید خانواده ها، مشتریان را نیز با اولین خرید در «باشگاه مشتریان هایپرمی» بصورت رایگان عضو و از مزایای متنوع آن عضویت برخوردار نماید.

گفتنی است در ماههای آتی تعیین روز مشتری هایپرمی توسط سایت خبری اکباتان به اطلاع عموم اکباتانی ها و سایر استفاده کنندگان از اجناس این فروشگاه خواهد رسید.

منتشر شده در پنجشنبه 27 تير 1398       کد خبر : 9204
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح