درخواست ساکنین A1 برای انعکاس مشکلات بلوک

درخواست ساکنین A1 برای انعکاس مشکلات بلوک

نمایندگانی از طرف بلوک A1 واقع در فاز یک شهرک اکباتان طی مکاتباتی که با سایت «4 اکباتان» داشته اند خواستار انعکاس مشکلات فیمابین ساکنین و هیئت مدیره بلوک شده اند.

به گزارش سایت خبری اکباتان، مشکلات ناشی از نحوه تصمیم گیری ها در بلوکهای اکباتان اتفاق تازه ای نیست اما احساس نیاز به طرح و انعکاس موارد مورد نظر به عنوان یکی از آخرین راه حل های موجود حکایت تقریبا تازه ای است رفته رفته در بین ساکنین برخی از بلوکهای اکباتان در حال جا افتادن است. این اتفاق مهم از آن جهت حائز اهمیت است که در گذشته ای نه چندان دور عده ای که طبعتا محافظه کار به حساب می آمدند معتقد بودند که مشکلات بلوکها را نباید در معرض اطلاع سایرین قرار داد چون ممکن است «قیمت آپارتمانهای ما کاهش پیدا کند!!»

اما با این تفاسیر آنطور که از ظواهر امر مشخص است اکباتانی ها به این نتیجه رسیده اند که باید ظرفیت رسانه ها و بالاخص فضای مجازی را برای نیل به خواسته های خود مورد استفاده قرار دهند.

در همین زمینه لازم به ذکر است مدارک ارسالی از طرف فرد یا افرادی که نماینده ساکنین بلوک A1 هستند بررسی شده و به زودی مطالبات این عزیزان در فضای رسانه ای طرح و در اختیار هیئت مدیره این بلوک قرار خواهد گرفت.  

سایت خبری اکباتان طی 5 سال فعالیت خود همیشه تلاش کرده است بر اساس رسالت مطبوعاتی خود تاحد امکان خواسته های به حق ساکنین را منعکس و برای حل مشکلات آنها تلاش نماید که در این راه خوشبختانه برخی از معضلات بلوکها با تلاش خود ساکنین تا حدودی برطرف گردید. هر چند که در این راه عده ای از روی بی وجدانی و شخصیت غیر قابل دفاع خود تهمت های آشکار می زنند اما در این مجال ما معتقدیم «چون همسفر عشق شدی مرد سفر باش» 

منتشر شده در يكشنبه 6 مرداد 1398       کد خبر : 9220
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح