شورایاران جدید در کوی بیمه مستقر خواهند شد

شورایاران جدید در کوی بیمه مستقر خواهند شد  

با اعلام نتایج اولیه انتخابات شورایاری در کوی بیمه مشخص شده است که نفرات جدیدی به عنوان شورایار در این واحد مدیریت محله ای فعالیت خواهند کرد.

به گزارش سایت خبری اکباتان، 9 منتخب اصلی شورایاری در کوی بیمه همگی نفرات جدیدی محسوب می شوند و به این ترتیب در دوره پنجم شورایاری ها افراد جدیدی در قامت شورایار پیگیر مشکلات این محله خواهند بود. نکته مهم اینکه اکثریت شورایاران دوره پیشین در فهرست اعضای «علی البدل» قرار گرفته اند.

در خصوص میزان آرای اخذ شده نیز باید گفت که رأی جمع آوری شده از ساکنین این محله به نسبت دوره پیشین از کاهش قابل توجه و محسوسی برخوردار می باشد بطوریکه آرای نفر نخست حدود 40 درصد از نفر اول منتخب در دوره پیشین پایین تر است.  

شورایاری کوی بیمه در دوره چهارم اقدامات بزرگ و ماندگاری را برای محله خود رقم زد که نمونه مهم آن جا به جایی ساختمان سرای محله بیمه و انتقال آن به بلوار شهید نفیسی بود. همچنین در این دوره با مدیریت اعمال شده از طرف شورایاری سایر اماکن مشارکتی زیر نظر سرای محله نیز شرایط بسیار خوبی پیدا کردند و کار به جایی رسید که حتی میزبانی رقابتهای فوتبال جام رمضان منطقه 5 نیز به زمین چمن مصنوعی محله بیمه واگذار و در نهایت نماینده این محله در فینال به عنوان نائب قهرمانی دست پیدا کرد.  

با این شرایط شورایاران جدید الورود بیمه ای از یک سو کار راحتی را پیش رو خواهند داشت چون بی تردید قطار سرای محله و مدیریت آن تا حدود بسیاری بر روی ریل حرکت می کند و از سوی دیگر کار سختی پیش رو خواهند داشت برای حفظ دستاوردهای ایجاد شده.

بیمه ای ها در بیخ گوش خود یک تجربه ناموفق از ارتباط شورایاری، سرای محله و حتی پیمانکاران را در شهرک آپادانا دیده اند و حالا باید دید آزموده را مجدد آزمایش خواهند کرد یا ترجیح می دهند مسیر موفقیت ها را تدام بخشند!؟  

منتشر شده در سه شنبه 8 مرداد 1398       کد خبر : 9229
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح