گیمرهای نوجوان ایرانی با درآمدهای میلیونی

گیمرهای نوجوان ایرانی با درآمدهای میلیونی

می توانید یک گیمر حرفه ای شوید و پول پارو کنید اگر بتوانید به همان اندازه که برای یک شغل در دنیای واقعی وقت می گذارید، زمان صرف کنید. بعلاوه استعداد در تجارت نیز یکی از بایدهایی است که برای این حرفه نوظهور جهانی باید داشته باشید. البته قبل شروع با دنیای واقعی خداحافظی کنید!

به گزارش خبرآنلاین، رشد تکنولوژی راه پول درآوردن را راحت تر از گذشته کرد. می پرسید چگونه؟ پاسخ ساده است؛ فقط کافی است بازی کنید! یک گیمر حرفه ای شوید و ماهیانه میلیون ها تومان پول درآورید، شغلی که خیلی ها در همین لحظه در جهان و در کشور خودمان در حال انجام آن هستند. گیمرهایی که بازی برایشان تجارت است و وقت و پولشان را هدر نمی دهند.

یکی از اصطلاحاتی که در این بازی ها رواج دارد Gold farming است. در معادل فارسی کشت طلا یا طلاکاری معنی می دهد که بازیکن حاضر است برای کسب اعتبار مالی در دنیای مجازی با پول واقعی در دنیای واقعی آن را بخرند.شغل گیمرها برایشان به این شکل تعریف می شود که باید ساعت ها در آن تلاش کنند، امتیاز بگیرند، پیشرفت کنند و بعد حاصل زحمات شان را به گیمرهای کم حوصله بفروشند.

شاید به این فکر می کنید که این کار فقط یک تفریح است اما جالب است بدانید در سراسر جهان افرادی هستند که به عنوان یک بیزینس هدفمند به این موضوع نگاه می کنند.به عنوان نمونه کره جنوبی از سال 2001 تبدیل به مکانی برای پول سازی از بازی ها شد و چین پس از آن همین روند را در پیش گرفت؛ امروز اما هیچ کسی به گرد پای چینی ها در گلد فارمینگ نمی رسد.

Wow7gold عنوان یک شرکت اینترنتی است که میلیون ها یوان در سال از فروش امتیازهای داخل بازی World of Warcraft به دست می آورد. ناگفته نماند  این بازی در حال حاضر پول ساز ترین و محبوب ترین بازی گیمرهای ایرانی نیز هست.

اما یک سوال کاملا علمی وجود دارد؛ انجام این عمل، دستاوردی منفی برای ذهن ما به همراه خواهد داشت یا بالعکس؟ جواب کاملا روشن است: هر دو.بازی های رایانه ای از نگاه مثبت باعث پیروی از دستورالعمل ها، حل مشکلات و منطق، همکاری دست و چشم، چند وظیفگی، تفکر سریع، دقت، آگاهی لحظه ای، افزایش مهارت های خواندن، استقامت، ریاضیات، استقامت، تمرکز، ریسک پذیری و افزایش روحیه کارتیمی و غیره می شود.و به لحاظ منفی، خشونت، ایزوله شدن اجتماعی افراد، بازماندن از تحصیل، عدم تعادل با خانواده، فشار اعصاب و اعتیاد به بازی را به همراه می آورند.

از طرف دیگر فراموش نکنید که این کار آنقدرها هم که به نظر می رسد راحت نیست. در واقع ریسک چنین فعالیت هایی بالا است چراکه به ازای هر فردی که توانسته از بازی کردن پول زیادی به دست آورد، صدها نفر وجود دارد که تلاش کردند و شکست خوردند.

منتشر شده در چهارشنبه 16 مرداد 1398       کد خبر : 9243
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح