«عواقب» و «پدرخواندگی» در هیئت مدیره مرکزی

«عواقب» و «پدرخواندگی» در هیئت مدیره مرکزی

حتی فیلم 20 دقیقه ای یکی از اعضای هیئت مدیره مرکزی شهرک اکباتان در فضای مجازی و لحن بعضا «غیر قابل قبول» بکار رفته در برخی لحظات آن نیز باعث نشد تا فشار تحریم بلوکهای فاز 2 نسبت به مجمع عمومی این گروه در روز جمعه شکسته شود.

به گزارش سایت خبری اکباتان، جمعه ای که گذشت برای دومین بار طی 6 ماه گذشته مجمع عمومی عادی سالیانه هیئت مدیره مرکزی اکباتان با فشار بلوکهای فاز 2 به تعویق افتاد تا بیش از پیش مشخص شود که مطالبات معطل مانده ی چندین و چند ساله بلوکها مخصوصا در قسمت غربی اکباتان تا چه اندازه کارد را به استخوان رسانده است. 

رئوس مهمترین خواسته های مدیران بلوکها در فاز دو تقریبا چند سالی می شود که به صورت مداوم در حال تکرار و تقریبا در تمام دفعات با بی توجهی «محض» همراه شده اند. اما از زمان تشکیل گروهی با نام «شورای هماهنگی بلوکهای فاز 2» و پیدا شدن مجالی تازه برای مدیران جوانتر و کمتر محافظه کار بلوکها، استفاده از ظرفیت های جدید برای پیگیری خواسته ها در دستور کار قرار گرفته است. 

در همین رابطه لازم به ذکر است که شورای مذکور در فاز دو از روز نخست شروع فعالیت خود چندان با همراهی دلگرم کننده هیئت مدیره مرکزی مواجه نشده و بنا بر بعضی روایات ایراد شده، نامه اولیه تشکیل این شورا حتی در دبیرخانه هیئت مدیره مرکزی اکباتان مورد پذیرش قرار نمی گرفت و در نهایت با سفارش یکی از مدیران اکباتانی منقش به مهر دبیرخانه و شماره ثبت گردید. البته شاید آن روز مدیران وقت امروز را به وضوح مشاهده می کردند که ...

الاایحال فعلا تصمیم سازان هیئت مدیره در یک دو راهی پرمناقشه قرار گرفته اند. اگر مجمع بعدی که طبیعتا با هر تعدادی از شرکت کنندگان قابلیت تشکیل دارد، به مرحله  برگزاری برسد آنوقت شاید در ظاهر حرفها به کرسی نشسته باشد اما قطعا عواقب دامنه داری را به همراه خواهد داشت. در سمت دیگر ماجرا اگر مجمع برگزار نشود آنوقت به صراحت می توان از نشانه هایی سخن گفت که بیانگر کمرنگ شدن «پدرخواندگی» در مناسبات هیئت مدیره مرکزی می باشد. مناسباتی که به گواه بسیاری از مطلعین بیش از 3 دهه بر ساختار این گروه سایه افکنده و خیلی ها به این راحتی خواهان از دست دادن آن نیستند.    

اما در فاصله زمانی مجمعی که قرار بود روز جمعه برگزار شود تا دورهمی بعدی هیئت مدیره مرکزی نقش «لابی» را فراموش نکنید، شاید بزرگترها در پشت پرده به توافقاتی دست پیدا کردند که جوانترها را مجاب به همراهی و همسویی سازد، شاید هم کفه لابی برای این طرفی ها سنگین تر و مطالبه گران را به پیگیری بیشتر تشویق نماید.

قدر مسلم هر اتفاقی که رخ دهد بی شک نتیجه اش از «در ویترین قرار گرفتن تعمدی فردی که با کراوات فاز فرهیختگی گرفته و دقایق متمادی به نصایح از بالا به پایین می پردازد بهتر است.» مدلی که شاید در آینده مبنایی برای نوستالوژی با طعم طنز محسوب گردد.        

منتشر شده در يكشنبه 20 مرداد 1398       کد خبر : 9251
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح