ترک عادت در انتصاب رئیس جدید کلانتری 135 آزادی

ترک عادت در انتصاب رئیس جدید کلانتری 135 آزادی

پس از گذشت حدود یک ماه از جا به جایی رئیس سابق کلانتری 135 آزادی هفته گذشته نفر جایگزین در محل مورد نظر واقع در یکی از خیابان های کوی بیمه مستقر شده است.

به گزارش سایت خبری اکباتان، سرهنگ فرهاد حیدری طی روزهای گذشته در پست جدید سازمانی خود یعنی رئیس کلانتری 135 آزادی مشغول انجام خدمت شده است تا زمام امور تنها واحد انتظامی یکی از پرجمعیت ترین نواحی منطقه 5 را در دست گیرد. 

وی در شرایطی به موقعیت جدید خود وارد شده است که پیش از این به عنوان رئیس کلانتری 103 گاندی واقع در بزگراه حقانی فعالیت می کرد و در یکی از پر سر و صدا ترین پرونده های دوران خدمت خود در کلانتری مورد اشاره با همراهی افسران مربوطه موفق به دستگیری سارقی شدند که ابتدا زن به نظر می رسید اما پس از بررسی ها مشخص شد که فرد دستگیر شده مردی سابقه دار بوده که از یک جایی به بعد تصمیم به سرقت در لباس زنانه گرفته است!

انتصاب تازه فرهاد حیدری اما از یک نظر ترک عادت رویه های پیشین محسوب می شود. آنجا که وی اولین «سرهنگ تمام» بکار گرفته شده در این مجموعه طی چند دوره اخیر نام گرفته است چون تا پیش از حضور او معمولا روسای کلانتری آزادی با درجه سرهنگ دومی و یا حتی سرگردی مشغول به کار می شدند و از این نظر وی فعلا صاحب رکورد شناخته می شود. 

در مورد روند کاری کلانتری آزادی پس از حضور وی نیز باید گفت که فعلا حجم قابل توجهی از تغییر و تحولات پرسنلی در این حوزه صورت گرفته و برای نتیجه گیری نیاز به زمان بیشتری است اما در اوایل هفته جاری تیم مبارزه با مواد مخدر کلانتری موفق به کشف ۳ کیلو ۹۳۵ گرم از انواع مواد مخدر شامل تریاک، شیشه و ... که آماده برای فروش بودند، شده اند.

بنا بر اعلام سرهنگ حیدری:  تعدادی از شهروندان به کلانتری تماس و اظهار داشتند که فردی در محل مسکونی اش اقدام به خرده فروشی مواد مخدر می کند و تعدادی افراد مشکوک به طور مستمر به این محل تردد دارند و موجب نا امنی محله شده است. پس از این تماسها بررسی و مراقب های اولیه آغاز و صحت خبر مشخص گردید و در خاتمه با اخذ دستور از مقام قضایی بازرسی از مخفیگاه معرفی شده انجام گرفته است.

منتشر شده در چهارشنبه 30 مرداد 1398       کد خبر : 9272
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح