حقوق مدیرعامل مگامال نصف شده است

حقوق مدیرعامل مگامال نصف شده است

با پیگیری های دامنه دار دو نفر از سهامداران پروژه مگامال در شهرک اکباتان حقوق مدیر عامل این مجموعه کاهش قابل ملاحظه ای را تجربه کرده است.

به گزارش سایت خبری اکباتان، از مدتها پیش انتقاداتی به میزان دریافتی نفر اول شرکت نگین آرای آسیا (مجری پروژه مگامال) در جریان بود تا اینکه طبق اطلاعات بدست آمده حقوق کلیه کارکنان این شرکت کاهش شایان توجهی را تجربه و حتی گفته می شود پیرو همین مسئله یکی از مدیران ارشد شرکت نگین جای خود را به نفر بعدی داده است.  

موضوع کاهش حقوق در شرکت نگین از آنجا آغاز شد که از مدتها قبل 2 نفر از مجموعه سهامداران حقیقی شرکت نسبت به ارقام دریافتی در مقابل نوع مدیریت ارائه شده توسط شخص مدیر عامل انتقاداتی را وارد می دانستند. موضوعی که به دلیل بخشی از عملکرد نفر اول اجرایی در شرکت نگین حتی به یک نامه نگاری داخلی نیز منجر و در بخشی از این نامه «محاسبه حقوق مدیرعامل شرکت در چهارچوب مقررات حقوق و دستمزد ابلاغی توسط مدیریت محترم بنیاد تعاون ناجا» توسط سهامداران گروه حقیقی ها درخواست شد.    

پس از این نامه نگاری ها و کش و قوس های صورت گرفته و با توجه به فضای جامعه در خصوص منطقی شدن برخی «دریافتی ها» در نهایت تصمیم به «صرفه جویی در منابع مالی» به دستور کار مدیران بالادستی مگامال تبدیل و حقوق پرسنل شرکت نگین و بالاخص مدیران در سطحی معقول پرداخت گردید. طبق اعلام یکی از همین سهماداران حقوق مدیرعامل هم به حدود نصف رقم سابق کاهش پیدا کرده است.

البته در خصوص رقم دریافتی شخص مدیرعامل حکایت های متفاوتی وجود دارد چون طبق برخی اسناد رقم تعیینی برای شخص مدیرعامل با یک پرداخت «ما به التفاوت» از سوی گروه سرمایه گذاری مهرگان همراه بوده که البته این «ما به التفاوت» به حساب بدهکاری شرکای حقیقی پروژه منظور می شده است. با تفاسیر موجود می توان نتیجه گرفت که رقم دریافتی مدیرعامل بیش از 10 میلیون تومان در ماه بوده است که البته این نتیجه گیری مورد تأیید سهامداران بخش حقیقی شرکت نگین نیز واقع شده است.

با این حال امری که هنوز خیلی مشخص نیست ادامه فعالیت مدیرعامل شرکت نگین آرای آسیا می باشد. از یک سو نوع عملکرد وی خیلی مورد توجه گروه قابل توجهی از سهامداران قرار ندارد و به صورت مدام نقدهایی به آن وارد می شود و از سوی دیگر کاهش حقوق قطعا یک شیوه مشخص برای ارسال پیام های «خاص» محسوب می شود. پیام هایی که مرور زمان مشخص می کند گیرنده مضمون آنها را فهمیده یا سعی می کند با نادیده گرفتن آنها تنها به «ماندن» فکر کند.    

منتشر شده در چهارشنبه 30 مرداد 1398       کد خبر : 9274
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح