حسابهای بانکی مگامال مسدود شدند

حسابهای بانکی مگامال مسدود شدند

مطالبات معوقه و بدهی به سازمان بیمه تأمین اجتماعی که رقم قابل توجهی را شامل می شود، مسدود شدن حسابهای مالی مجتمع مگامال در شهرک اکباتان را به همراه داشته است.

به گزارش سایت خبری اکباتان، یک فرد مطلع در گفت و گو با «4 اکباتان» ضمن بیان مطلب فوق افزود: «به دلیل عدم پرداخت مطالبات بیمه ای، حسابهای شرکت و همچنین اعضای هیئت مدیره مسدود شده که این مورد خسارات مالی و حیثیتی زیادی را به شرکت نگین وارده آورده است».

این اتفاق در پی آن رخ داده است که چندی پیش افزایش رقم بدهی های شرکت نگین آرای آسیا (مجری و مالک پروژه مگامال) به سازمان تأمین اجتماعی کار را به جایی رسانده بود که احتمال ایجاد محدودیت هایی برای ساختمان مرکزی گروه سرمایه گذاری مهرگان به عنوان سهامدار اصلی مگامال کاملا احساس می شد. اما با رایزنی های صورت گرفته در همان مقطع مشکل مذکور تا حدودی برطرف شده بود که حالا با اطلاعات جدید به دست آمده مشخص است که فعلا این رشته سر دراز دارد.

مشکلات جدید ایجاد شده برای مگامال در حالی به بیرون درز کرده است که مدل عملکرد «مدیران انتصابی» به کار گرفته شده در این پروژه شدیدا صدای سهامداران و برخی اعضای هیئت مدیره را هم درآورده و حالا باید منتظر ماند و دید نابسامانی های موجود تا کجا ادامه پیدا می کند!؟

از کمترین تأثیرات مسدود شدن حسابهای بانکی مگامال برای شهرک اکباتان می توان به تعویق چند باره وعده های داده شده در خصوص فضای سبز ضلع شمالی پروژه و احداث مسیر بازگشت خودروها از مگامال به اتوبان شهید ستاری نام برد.  

پروژه مگامال در حالی وارد پانزدهمین سال ساخت و ساز خود می شود که طی زمان سپری شده هزینه بسیاری صرف آن شده اما به دلیل سوء مدیریت های صورت گرفته هنوز با ثبات مورد نظر فاصله بسیاری را دارا می باشد. 

منتشر شده در دوشنبه 4 شهريور 1398       کد خبر : 9293
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح