آموزش تنیس برای همه + راکت «مجانی» در اکباتان

آموزش تنیس برای همه + راکت «مجانی» در اکباتان  

چندی پیش خبر آغاز به کار زمین های تنیس ورزشگاه راه آهن در شهرک اکباتان به اطلاع عمومی رسید و حالا طبق وعده های داده شده کلاس های آموزش آماتور و حرفه ای این رشته برای «بانوان و آقایان» در این مجموعه در حال برگزاری است.   

به گزارش سایت خبری اکباتان، تنیس از جمله ورزش هایی است که به سبب امکانات سخت افزاری ویژه و گرانقیمت کمتر امکان آموزش آن به نسبت ورزشهای دیگر فراهم می شود اما با تلاش گروه ورزشی «اِبرا» که طی ماههای گذشته سرمایه گذاری های قابل توجهی را در ورزشگاه راه آهن پیاده سازی کرده، کلاسهای آموزش تنیس برای علاقمندان آغاز شده است.

طبق اعلام روابط عمومی مجموعه ورزشی راه آهن، افراد از سن 6 سال به بالا می توانند در این کلاسها ثبت نام و البته برای اکباتانی ها به دلیل «همسایگی» تخفیف 30 درصدی در نظر گرفته شده است.

اما خبر جالب دیگر در خصوص کلاسهای مذکور اینکه با هدف گسترش ورزش تنیس در بین خانواده ها در حین ثبت نام افراد متقاضی یک عدد راکت تنیس «رایگان» نیز به افراد متقاضی اهدا خواهد شد.

در ادامه تصویر شرایط و هزینه کلاسهای آموزشی تنیس در ورزشگاه راه آهن آمده است. توضیح اینکه این قیمت ها بدون احتساب تخفیف 30 درصدی برای اکباتانی ها می باشد و در این رابطه علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 09376767003 تماس حاصل نمایند. 

منتشر شده در پنجشنبه 7 شهريور 1398       کد خبر : 9303
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح