مشکلات مالی هیئت قدیمی اکباتان در آستانه ماه محرم

مشکلات مالی هیئت قدیمی اکباتان در آستانه ماه محرم

هیئت رضویه شهرک اکباتان که یکی از هیئت های قدیمی محدوده محسوب می شود با انتشار پیامی در فضای مجازی از مشکلات مالی خود پرده برداری کرد.

به گزارش سایت خبری اکباتان، با آغاز ماه محرم فعالیت هیئت های مذهبی به روزهای اوج خود می رسد اما آنطور که از شواهد امر پیداست امسال هیئت رضویه که محل استقرار آن در فاز 3 و جنب مسجد امام رضا (ع) واقع است، درصدد طرح مشکلات مالی و جذب بانیان عاشق حضرت ابا عبدالله حسین (ع) برآمده است.

امری که شاید بهتر بود در صحبت های کمی خصوصی تر پیگیری می شد تا گستره فضای مجازی! بر همین اساس پیام کوتاهی در کانال تلگرامی این مجموعه منتشر و از تنگناهای موجود برای تأمین منابع مالی سخن به میان آورده شده است.

«رضویه» اکباتان بدون شک یکی از پرطرفدارترین و خاطره انگیز ترین هیئت های مذهبی اکباتان و بیمه محسوب می شود تا جاییکه که خیلی از اکباتانی های کوچ کرده نیز در ایام محرم پیگیر برنامه های این مجموعه فرهنگی چه به صورت حضوری و یا غیر مستقیم هستند. اما در این میان اینکه این واحد فرهنگی - مذهبی بسیار تأثیرگذار به رغم پتانسیل های عدیده ای که در اختیار دارد آنچنان تحت فشار مالی قرار می گیرد که مجبور به انتشار پیام حمایت می گردد، قطعا پرسش مهمی است که تنها دست اندرکاران امور این هیئت می توانند پاسخگوی آن باشند. پاسخ هایی که قطعا مشخص می کند روند حمایت مالی بانیان گذشته و فعلی به چه سرانجامی ختم شده است.   

از رضویه اکباتان هر چه تصویر به ذهن می رسد، همگی شور و عشق و علاقه به سرور آزادگان جهان است. امیدواریم این بار نیز بانیانی از راه برسند و مانع خاموش شدن و یا کم سو شدن چراغ این علاقمندی به نماد آزاد مردی عالم، حضرت امام حسین (ع) بشوند.  

منتشر شده در يكشنبه 10 شهريور 1398       کد خبر : 9313
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح