3 عضو هیئت مدیره مرکزی اکباتان در نقطه آغاز استعفا دادند

3 عضو هیئت مدیره مرکزی اکباتان در نقطه آغاز استعفا دادند

مجمع پر حرف و حدیث هیئت مدیره مرکزی شهرک اکباتان که جمعه هشتم شهریور ماه برگزار شد حالا عملا با خروجی استعفای 3 عضو منتخب مواجه شده است.

به گزارش سایت خبری اکباتان، هیئت مدیره مرکزی اکباتان پس از حدود 4 دهه که از آغاز به کار آن می گذرد به دلیل سوء مدیریت های صورت گرفته با وضعیت عجیبی مواجه شده و برای نخستین بار در تاریخ تشکیل آن 3 عضو منتخب کمی پس از جلسه مجمع عمومی استعفای خود را اعلام کرده اند.

در متن استعفاهایی که 3 عضو منتخب (همگی از بلوکهای فاز 2 می باشند) ارائه کرده اند، یک نفر دلیل استعفای خود را اینگونه عنوان نموده: «... در ادامه اينجانب به علت بيمارى مادرم جلسه [مجمع] را بهمراه آقاى ... بازرس فاز ٣  ترك كرديم، حال چه كسى نام اينجانب را به عنوان كانديدا نوشته نمى دانم ولى به محض اينكه بمن خبر دادند مجددا من تلفنى از دوستان خواستم كه به هيچ وجه نام اينجانب را بعنوان كانديدا ننويسند ولى متاسفانه بعدا متوجه شدم على رغم اينكه من در انتخابات شركت نكرده ام نام اينجانب را بعنوان كانديدا ثبت كرده اند و تعدادى از عزيزان نيز راى داده اند، از اينرو ضمن پوزش از همه سروران به ويژه آن دسته از كسانيكه به اينجانب راى داده اند، استعفاى خود را اعلام مى نمايم.» 

این اتفاق یعنی استعفای 3 نمایندگان منتخب پس از آن رخ داده است که اکثریت قابل توجه بلوکهای این فاز اکباتان نسبت به بی توجهی در خصوص تغییرات اساسنامه ای گروه هیئت مدیره مرکزی اکباتان که پیش از این وعده داده شده بود، هر 2 مجمع آخر را به نوعی تحریم و از حضور در آن سرباز زدند. تحریمی که نه تنها تأثیرات قابل توجه خود را بر روی شرکت کنندگان در مجمع نشان داده است بلکه حالا برگزاری جلسات معمول هیئت مدیره مرکزی نیز با «اما و اگر» مواجه است و مشخص نیست که آیا با 4 عضو جلسات رسمیت پیدا می کنند یا نه؟     

طی 2 سال گذشته هیئت مدیره مرکزی اکباتان به سبب فقدان مدیریت برنامه محور روزهای پرچالشی را تجربه کرده است و گرایش کاری این گروه بیشتر به سمت اقدامات عامه پسند با هدف توجیه یک سری نقص های فاحش تمایل داشته است. شاید ضربه ای که امروز قدیمی ترین تشکل مدیریتی اکباتان دریافت کرده است بالاخره به نحوی جبران شود اما احتمالا از این به بعد باید در سرفصل تاریخچه این گروه داستانهای عجیب و قریب «حسین کرد شبستری» را در کنار نام موسسان مورد توجه قرار داد. 

منتشر شده در سه شنبه 12 شهريور 1398       کد خبر : 9318
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح