رئیس خدمات شهری ناحیه 6: آماده خدمت رسانی به بلوکهای اکباتان هستیم

رئیس خدمات شهری ناحیه 6: آماده خدمت رسانی به بلوکهای اکباتان هستیم

رئیس خدمات شهری شهرداری ناحیه 6 نظافت معابر مابین بلوکها و بازارچه ها در شهرک اکباتان را طبق توافق های صورت گرفته بر عهده متصدیان بلوکها و بازارچه ها برشمرد.

به گزارش سایت خبری اکباتان، مشکلات ایجاد شده ناشی از عدم نظافت برخی معابر مشترک مابین بلوکها و بازارچه ها در فاز یک، موضوع پیگیری از مرتضی شمسایی رئیس خدمات شهری شهرداری ناحیه 6 قرار گرفت که وی ضمن اعلام مطلب فوق در توضیح بیشتر افزود: «طبق توافق هایی که از قدیم و به خواست ساکنین اکباتان صورت گرفته است نظافت خیابان های مابین بلوکها و همینطور معابر مشترک میان بلوکها و بازارچه ها بر عهده دست اندرکاران این اماکن می باشد و شهرداری مسوولیت خود را در بحث نگهداشت تفویض کرده است. به همین دلیل در حالت کلی در صورت ایجاد آلودگی و عدم نظافت نقاطی از این معابر باید مدیران بلوکها مشکل را برطرف نمایند.»    

وی در پاسخ به این پرسش که چنانچه به دلیل عدم انجام مسوولیت محوله سلامت و فضای بصری شهر در مخاطره قرار گیرد، آنوقت تکلیلف چیست؟ هم گفت: «سیاست شهرداری ناحیه 6 تعامل و همراهی با ساکنین تا حد امکان است و در مواردی از این قبیل جناب آقای علیزمانی شهردار محترم ناحیه به دفعات دستور رفع مشکل را صادر کرده اند که در اولین فرصت به انجام رسیده است. بر همین اساس واحد خدمات شهری ناحیه آمادگی کامل را رفع مشکلات نظافتی در معابر مورد اشاره را دارا می باشد و چنانچه بلوکها درخواستی در این زمینه از ما داشته باشند به محض اطلاع وارد عمل خواهیم شد.»

اعلام آمادگی واحد خدمات شهری ناحیه 6 در حالی صورت می گیرد که طی هفته های گذشته تصاویر نامناسبی از دپوی زباله در برخی خیانهای فرعی فاز یک که معابر مشترک بلوکها و بازارچه ها می باشند مشاهده شده است. همانطور که در متن این خبر اعلام شد مسوولیت نظافت در این نقاط بر عهده مدیران بلوکها می باشد اما خوشبختانه حالا با اظهار نظر صورت گرفته توسط مدیر مربوطه می توان به پیشگیری از بروز چنین صحنه هایی بیشتر امیدوار بود.       

منتشر شده در سه شنبه 12 شهريور 1398       کد خبر : 9320
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح