صنعت «صبحانه» در اکباتان پا می گیرد

صنعت «صبحانه» در اکباتان پا می گیرد

سحرخیزی با توجه به مختصات سنی ساکنین شهرک اکباتان خیلی امر رایجی محسوب نمی شود اما حالا با توجه به مزیت های خاص این محله، استفاده بیشتر از زمان صبحگاهی مورد نظر قرار گرفته است.

به گزارش سایت خبری اکباتان، طی سالهای گذشته آمار توسعه کمی و کیفی کافی شاپها در اکباتان بیش از حد انتظار بوده و در این حالت رقابت در بازار کافه گردان ها به سمت و سوی استفاده بیشتر از فرصت ها در جهت جذب هر چه بیشتر مشتری متمرکز شده است.

رقابت مورد اشاره چند صباحی است میان گردانندگان کافی شاپها آغاز شده و حالا از فاز تغییرات در منوهای غذا تا حدودی به ساعات ابتدایی روز و عرضه بشقاب های رنگارنگ صبحانه رسیده و این در شرایطی است که اصولا اکباتان خیلی سحرخیز محسوب نمی شود اما این بار احتمالا قرار است مشوق هایی شکمی برای کندن از رختخواب در نظر گرفته شود.

طبق اطلاعات بدست آمده طی هفته های آتی چند کافی شاپ فعال در محدوده اکباتان اولین لیست طراحی شده برای صبحانه ی مشتریان خود را منتشر خواهند کرد و بدین ترتیب صنعت صبحانه در این شهرک شکل جدی تری به خود خواهد گرفت و می توان پیش بینی حضور و استقبال طیف متنوعی از مشتریان حتی غیر اکباتانی را در ذهن داشت.

در رابطه با منوهای مدنظر برای صبحانه هم باید گفت که شواهد حاکی از آن است که برنامه ریزی های مشاورین غذایی برای ارائه سفره های پر آب و رنگ صبحانه در جریان است و از مواد ساده تا تزئینات آنچنانی که مورد پسند متقاضیان واقع شود همگی در دستور آزمون و اجرا قرار گرفته است.  

منتشر شده در شنبه 16 شهريور 1398       کد خبر : 9328
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح