مغازه سوپر 4 با رعایت برخی ضوابط بازگشایی می شود

مغازه سوپر 4 با رعایت برخی ضوابط بازگشایی می شود

عصر روز گذشته و به درخواست مستأجر یکی از واحدهای تجاری در بازارچه شماره 4، که این روزها به دلیل برخی ساخت و سازهای صورت گرفته زیر ذره بین قرار گرفته است، جلسه ای با حضور نماینده شورای مرکزی تجاری های فاز یک اکباتان و برخی کسبه برگزار شد.   

به گزارش سایت خبری اکباتان، در این نشست که در فضایی دوستانه و با هدف ارائه توضیحات برای روشن شدن ابعاد اقدامات اجرایی صورت گرفته در خصوص 2 باب واحد تجاری مذکور تدارک دیده شده بود، شخص اجاره کننده این مغازه ها به نمایندگی از مالک که در خارج از کشور به سر می برد توضیحاتی را به حسین قاضی (نماینده شورای تجاری های فاز یک) و سایر کسبه ارائه نمود.

در همین رابطه مستأجر واحدهای مذکور در بخشی از صحبت های خود ضمن اذعان به اینکه «اگر می دانستم همراهی و بهره گیری از حضور برخی افراد در راه اندازی این مغازه چه تبعاتی منفی و زیان آوری به همراه دارد قطعا از ابتدا با این اشخاص همراه نشده و سعی در جلب مستقیم نظر هیئت مدیره بازارچه و سایر کسبه به عنوان همسایگان خود می شدم». وی در خاتمه خواستار رفع کدورت ها و کمک همسایگان برای رفع مشکل مغازه ها و بازگشایی آنها شد.

در ادامه نماینده شورای مرکزی تجاری های فاز یک نیز با بیان شرایط سخت کسبه محلی در شهرک اکباتان برای کسب درآمد بر ضرورت تعامل بیشتر کسبه با یکدیگر و دوری از تفرقه و همچنین پرهیز از منفعت گرایی شخصی برای رفع مشکلات بازارچه های فاز یک تأکید نمود.

در خاتمه لازم به ذکر است که پیش از برگزاری نشست دیروز هماهنگی های لازم با هیئت مدیره بازارچه شماره 4 در خصوص جلب رضایت به منظور ادامه فعالیت واحدهای تجاری مورد اشاره صورت گرفته و به نظر می رسد نشست دیروز هم گام تکمیلی دیگری در مسیر راه اندازی این واحدهای تجاری باشد. 

منتشر شده در يكشنبه 24 شهريور 1398       کد خبر : 9347
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح