تاریکی پارک نرگس تا حدودی برطرف شد

تاریکی پارک نرگس تا حدودی برطرف شد

پس از درج خبری با عنوان «خاموشی آزار دهنده در پارک نرگس اکباتان» (اینجا را بخوانید) که تصاویر آن توسط مخاطبین «4 اکباتان» ارسال شده بود، شهردار ناحیه 6 از رفع قسمتی از مشکل مذکور خبر داد.

به گزارش سایت خبری اکباتان، پارک نرگس واقع در شمالی ترین نقطه شهرک اکباتان طی هفته ها و ماههای گذشته شبهای خاموشی را از حیث روشنایی محیط تجربه کرد و همین مشکل توسط برخی ساکنین اطلاع رسانی شد که حالا پس از پیگیری های صورت گرفته رضا علیزمانی شهردار ناحیه با اشاره به بررسی موضوع از رفع قسمتی از آن خبر داد.

وی در توضیح بیشتر اقدام صورت گرفته گفت: « در بحث تاریکی پارک نرگس برخی کارها که به حوزه کاری ما مربوط می شد انجام و قسمتی از روشنایی محدوده مجدد تأمین شد اما برای رفع کلی این مشکل نیاز به یک سری زیرساختهای جدید داریم که باید توسط نهادهای دیگر تأمین و در حال حاضر رایزنی با این سازمانها در حال انجام است».      

علیزمانی در ادامه افزود: «طبق آنچه که مشخص است مشکل پارک نرگس طی سالیان گذشته کم و بیش وجود داشته اما به دنبال این هستیم تا با یک برنامه معین و تا پایان سال جاری این مشکل برای همیشه برطرف شود».

شهرک اکباتان در بحث سرانه فضای پارک و بوستان برای ساکنین خیلی در موقعیت ممتازی قرار ندارد و اگر فضای سبز بلوکها و مبلمان به کار رفته در آنها در این مقیاس به حساب نیایند، شاید یکی از محروم ترین محلات شهر تهران به نسبت جمعیت ساکن محسوب شود.  

با توجه به این تفاسیر شاید خیلی بیراه نباشد که نهادهای مسوول در این زمینه قدری همکاری بیشتر داشته باشند و البته نمایندگان بومی اکباتان نیز می توانند موضوعاتی از این دست را در لیست پیگیری جدی خود قرار دهند.  

 

---------------------------

خبرنگار: محمد صادقی اصل

منتشر شده در يكشنبه 31 شهريور 1398       کد خبر : 9375
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح