علت درگیری با مدیرعامل مگامال در جلسه هیئت مدیره مشخص شد

علت درگیری با مدیرعامل مگامال در جلسه هیئت مدیره مشخص شد

از جلسه روز یکشنبه (31 شهریور) اعضای هیئت مدیره مجتمع مگامال واقع در شهرک اکباتان خبر رسیده است که درگیری کم سابقه ای میان مدیر عامل و یک عضو هیئت مدیره ایجاد شده است.

به گزارش سایت خبری اکباتان، به گواه آگاهان امور چند ماهی است که شرکت نگین آرای آسیا از ریل خارج شده و مدیریت فعلی دیگر توان پاسخگویی به نقدهای سهامداران که برای استیفای حقوقشان لب گشوده اند را ندارد.

در آخرین فراز و فرود رویارویی «سید یاسر نیازی» با منتقدین جدی اش که محل آن جلسه هیئت مدیره شرکت در روز یکشنبه بوده است یکی از نفرات سهامدار در گروه حقیقی ها چنان از عملکرد مدیرعامل ناخرسند می شود که در یک بگو مگوی خیلی سریع کار به مرحله تلاش فرد سهمامدار برای رسیدن به صندلی مدیرعامل «جوان» و جویای نام و برخورد فیزیکی با وی می کشد که اگر وساطت و میانداری مهندس علیپور مدیرعامل گروه سرمایه گذاری مهرگان به انجام نمی رسید شاید صحنه های عجیبی همچون «به پرواز درآمدن قندان» رقم می خورد!

در خصوص علل درگیری آنطور که روایت شده است بروز ایرادات جدید مالی در لیست عملکرد مدیریت اجرایی شرکت نگین می باشد که در مقابل پاسخگویی لازم و قانع کننده برای برخی سهامداران صورت نگرفته و از همین روی عصبانیت یکی از آنها را به همراه داشته است.  

پروژه مگامال این روزها بعد از حدود 14 سال اصلا حال و روز خوشی را سپری نمی کند و در حالیکه حتی حقوق شخص مدیرعامل نیز کاهش محسوسی را تجربه کرده است اما در همچنان بر همان مدار سابق می چرخد. آخرین خبرهای دریافتی از میزان تحقق وعده های داده شده، از توقف ادامه راه اندازی پروژه فضای سبز در فاز شمالی زمین های مگامال حکایت دارد که این اتفاق به دلیل عدم تمایل پیمانکار به ادامه همکاری حاصل شده است. 

پایان نیافتن پروژه مگامال یکی از بدترین اتفاقات ممکن در طی یک دهه اخیر برای ساکنین اکباتان بوده است که همه روزه تبعات ظاهری و ماهوی آن را با گوشت و پوست خود لمس می کنند.

 

---------------------------

خبرنگار: محمد صادقی اصل

منتشر شده در سه شنبه 2 مهر 1398       کد خبر : 9380
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح