استقبال بانوان اکباتانی از مجموعه تنیس راه آهن

استقبال بانوان اکباتانی از مجموعه تنیس راه آهن

پس از انتشار خبر راه اندازی آموزش تنیس در مجموعه ورزشی راه آهن که برای آقایان و بانوان تدارک دیده شده است استقبال خوبی از جانب بانوان شهرک اکباتان صورت گرفته است.

به گزارش سایت خبری اکباتان، طی ماههای گذشته امکانات قابل ملاحظه ای برای توسعه ورزش تنیس در مجموعه ورزشی راه آهن اکباتان ایجاد شده است به طوریکه بنا بر اعلام افراد مختصص امکانات مذکور در سطح غرب تهران تاکنون وجود نداشته و همین اتفاق مهم می تواند زمینه ساز اقبال بیشتر به این رشته ورزشی را فراهم آورد.

اما در کنار سرمایه گذاری های صورت گرفته واکنش همسایگان اکباتانی راه آهن نسبت به زمین های تنیس ساخته شده مثبت و استقبال بانوان در این مورد مشهود و مشخص است.

به نظر می رسد حال و هوای ورزشی که تاکنون امکان دسترسی به آن خیلی مهیا نبوده و بیشتر از صفحه تلویزیون امکان پیگیری آن وجود داشته و از طرف دیگر تخفیف ها و اقلام تشویقی در نظر گرفته شده مانند اهدای راکت رایگان برای «آموزش اولی ها» تا حدود زیادی در اکباتان جواب داده و حالا اکباتانی ها و بالاخص بانوان فرصت فراهم شده را مغتنم شمرده اند.

در حال حاضر مدیریت مجموعه ورزشی راه آهن بر عهده امیرحسین ابراهیمی قرار دارد که وی نه تنها کاملا از جنس ورزشی ها محسوب می شود بلکه سوابقی همچون رئیس انجمن «تنیس با ویلچر» فدراسیون جانباران و معلولین و سرمربیگری تیم تنیس معلولین ایران در المپیک 2012 لندن را در کارنامه دارد. 

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند ضمن مراجعه همه به روزه به ورزشگاه راه آهن واقع در بلوار حنانی، خیابان ورزش با شماره تلفن 09376767003 تماس حاصل نمایند.

منتشر شده در دوشنبه 15 مهر 1398       کد خبر : 9406
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح