حضور شاطرهای ترکیه ای در هایپرمی اکباتان تأیید شد

حضور شاطرهای ترکیه ای در هایپرمی اکباتان تأیید شد

«در 6 ماه نخست سال جاری به دلیل به کارگیری طرحهای جدید تخفیفی و ایجاد تنوع در فضای فروشگاه هایپرمی خوشبختانه به رغم مشکلات اقتصادی مردم با رشد فروش مواجه بوده ایم.»  

به گزارش سایت خبری اکباتان، مرتضی میرزایی مدیر اولین فروشگاه زنجیره ای تحت برند هایپرمی که در شهرک اکباتان واقع است با اعلام مطلب فوق افزود: «طی یکسال گذشته هم دکوراسیون فروشگاه و هم چیدمان محصولات را به کلی تغییر دادیم و علاوه بر آن در بحث نورپردازی هم ایده های جدیدی را به اجرا رساندیم تا زیبایی بصری را ارتقا دهیم و دید مشتریان نسبت به فروشگاه از حالت یکواختی خارج شود».

وی در پاسخ به دلایل استقبال از برخی غرفه ها همچون «عرضه نان» و همچنین شنیده هایی در خصوص استفاده از خارجی ها در این قسمت نیز گفت: طی سالهای گذشته با یک برند شناخته شده در زمینه عرضه نان همکاری می کردیم اما یک زمانی به این نتیجه رسیدیم که دیگر خلاقیت و نوآوری در این غرفه وجود ندارد و باید تغییرات اعمال شود. خوشبختانه شرکتی که جایگزین برند قبلی شد و در حال حاضر در این زمینه با ما همکاری دارد از یکی از کشورهای همسایه یعنی ترکیه انتخاب شده است و شاطرهای ما در هایپرمی اکباتان اهل کشور ترکیه هستند. حتی بر روی لباسهای افرادی که در این غرفه مشغول کار هستند پرچم کشورهای ایران و ترکیه درج شده است.»

میرزایی در مورد دلایل انتخاب یک گروه ترکیه ای برای عرضه نان هم اینگونه پاسخ داد: «به جرأت می توانم بگویم که در حال حاضر نانی که در فروشگاههای هایپرمی عرضه می شد در هیچ کجای ایران وجود ندارد چون بسیاری از مواد افزودنی و به کار رفته در آنها از کشور آلمان وارد می شود. با توجه به اهمیت کیفیت و همچنین خلاقیت و نوآوری، این کار را در هایپرمی اکباتان به انجام رساندیم.»

غرفه عرضه میوه و قیمت های آن موضوع پرسش بعدی بود که میرزایی ضمن اشاره به گرفتن همه روزه استعلامات قیمتی در این حوزه گفت: «در مورد عرضه میوه مشتری از ما توقع میوه با کیفیت دارد. شاید در برخی مغازه های بیرون و حتی خودروهایی که سر چهارراهها میوه می فروشند میوه با یک قیمت پایین فروخته شود اما بدون تعارف می گویم ما آن جنس را با آن کیفیت اصلا داخل فروشگاه راه نمی دهیم. خوب است بدانید که میوه بسته به نوع شهر و استانی که در آن کاشت و برداشت صورت می گیرد چند مدل قیمتی دارد. اما از سال گذشته برای اینکه دلیل تفاوت قیمت و همینطور اطلاع مشتری از کیفیت میوه های یکسان افزایش یابد، علاوه بر میوه های درجه یک عرضه همان میوه ها با کیفیت های درجه 2 و 3 هم صورت می گیرد تا هم تنوع بیشتر شود و هم مشتریان ما بدانند که برای چه چیزی پول می دهند. خوشبختانه پس از اجرای این راهکار تا حدودی فشارهای مشتریان روی ما کم شده است.»      

مدیر باسابقه هایپرمی اکباتان در پایان خاطر نشان کرد: «در هیچ شرایطی از شرط کیفیت اجناس عرضه شده عدول نمی کنیم. در بدترین شرایط برای تأمین کالا قرار گرفته ایم اما در همان وضعیت هم جنس بی کیفیت در قفسه های ما قرار نگرفته است چون ایمان داریم که برای مشتریان ما و بالاخص اکباتانی ها کیفیت اهمیت بسزایی دارد.»

منتشر شده در چهارشنبه 17 مهر 1398       کد خبر : 9418
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح