حمایت قاطع شهردار ناحیه 6 از عملکرد مدیر محله بیمه

حمایت قاطع شهردار ناحیه 6 از عملکرد مدیر محله بیمه

شب گذشته شهردار ناحیه 6 طی اظهار نظری کوتاه به حمایت قاطع از عملکرد مدیر سرای محله بیمه پرداخت و خروجی کار وی را بسیار مثبت ارزیابی کرد.

به گزارش سایت خبری اکباتان، سرای محله کوی بیمه طی 4 سال گذشته کارنامه پرباری را از خود ثبت کرده و در طی این مدت بدون استثنا در جمع برترین سرای محلات منطقه 5 از حیث فعالیت های تعریف شده قرار گرفته است. اما در شرایطی که گروههای هنری و ورزشی این محله طی ماههای گذشته عناوین و دستاوردهای قابل توجهی را به خود اختصاص داده اند به یکباره حاشیه های عجیبی از طرف برخی افراد «مرتبط» برای این واحد فرهنگی و اجتماعی ایجاد شده است.

در همین رابطه شب گذشته رضا علیزمانی در مقام شهردار ناحیه 6 و در واکنش به مطالب مطرح شده به خبرنگار «4 اکباتان» گفت: «بی تردید خانم مبعث ستوده یکی از کارآمدترین مدیران محلات در سطح منطقه 5 محسوب می شود و نتایج بررسی های به عمل آمده طی سالهای گذشته نیز به خوبی گویای این مورد می باشد».  

وی در ادامه افزود: «در شرایطی که در بحث فعالیت های فرهنگی و اجتماعی باید تلاش بیشتری در سطح ناحیه 6 صورت گیرد، حتما به وجود نیروهایی همچون ایشان نیاز داشته و باید ضمن حفظ نقاط قوت تنها برای برطرف کردن نقاط ضعف برنامه ریزی کرد».

صحبتهای شهردار ناحیه 6 در حالی مطرح شده است که چندی پیش حامد آقایان دبیر جدید شورایاری بیمه نیز به صورت تلویحی نسبت به وضعیت موجود در سرای محله ابراز رضایت داشته و خواهان استفاده بیشتر از پتانسیل های موجود شده است.

در پایان لازم به ذکر است که سرای محله کوی بیمه در 3 سال گذشته در برخی سرفصل های فعالیتی همچون توسعه ورزش در محله در جایگاه برترین سرای محله منطقه 5 قرار گرفته اما متأسفانه به دلایلی نامشخص جمع بسیار محدودی از ناظرین بالادستی خیلی موافق این روند نبوده که خوشبختانه با نوع نگاه ساختار گرایانه ی شهردار ناحیه 6 می توان امیدواری به حفظ افراد توانمند را زنده نگاه داشت.          

منتشر شده در دوشنبه 22 مهر 1398       کد خبر : 9430
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح