توافق اولیه برای حضور مدیرعامل «پیاده» در مگامال

توافق اولیه برای حضور مدیرعامل «پیاده» در مگامال

اوضاع مدیریت در شرکت نگین آرای آسیا کاملا متلاطم است و مدیرعامل فعلی به هیچوجه خواهان ادامه همکاری و حضور در پروژه مگامال شهرک اکباتان نمی باشد.   

به گزارش سایت خبری اکباتان، از زمان حضور مدیرعامل جدید در گروه سرمایه گذاری مهرگان تنش ها در شرکت نگین آرای آسیا که اکثریت سهام آن در اختیار این گروه سرمایه گذاری می باشد و به عنوان مجری پروژه مگامال شناخته می شود تا حدودی افزایش یافته است. این تنشها فعلا به جایی رسیده است که مدیرعامل فعلی یعنی «نیازی» به صراحت از عدم تمایل خود برای ادامه همکاری با مهرگانی ها خبر داده و حتی این مورد را در گفت و گو با تنی چند از افراد آگاه به امور تأیید کرده تا وضعیت تکمیل و ادامه این پروژه چندان امیدوار کننده به نظر نرسد.

در این شرایط و به دلیل بی تجربگی مدیریت مهرگان در الزام مدیرعامل فعلی برای ماندن تا پایان دوره قانونی، تلاش برای پیدا کردن جایگزین از مدتها قبل آغاز شده است و طبق اطلاعات بدست آمده مهرگانی ها توانسته اند برای سپردن مسوولیت مدیرعاملی شرکت نگین و سکانداری کشتی طوفان زده مگامال به جمع بندی بر روی فردی خاص برسند که البته این امر در ابتدا با مخالفت گروه حقیقی ها در هیئت مدیره شرکت مواجه شد و کار تا جایی پیش رفت که «میر نور موسوی نسب» سهامدار نزدیک به گروه حقیقی ها طی اظهار نظری به صراحت اعلام کرد: دیگر فرصتی برای حضور افراد بی تجربه ی منصوب شده توسط مهرگان که تنها برای رزومه سازی می آیند و مدیرعامل می شوند وجود ندارد و مدیرعامل بعدی باید از نفرات کارآمد داخل شرکت انتخاب شود.»

اما کار همین جا به پایان نرسید و به رغم اظهار نظرهای صریح روزهای قبل حالا خبر رسیده است که گروه حقیقی های هیئت مدیره نگین موفق شده است که موافقت حقوقی ها (منصوبین مهرگان) را با شروط مورد نظر خود جلب و با این حساب بر روی گزینه مطرح شده توسط طرف مقابل به توافق اولیه برسند.

این توافق اولیه در شرایطی ایجاد شده است که دو جبهه هیئت مدیره شرکت نگین طی ماههای گذشته اختلافات کاری و مالی قابل توجهی را پیش روی خود داشتند و همین حالا هم پرونده های متعددی در مراجع قضایی در حال رسیدگی هستند. اما در همین شرایط فعلا یک توافق نسبی ایجاد شده است تا فردی که قبلا تجربه ای در خصوص مدیریت و پیشبرد پروژه ای همچون مگامال نداشته و حتی قبل از گرفتن حکم مدیرعاملی، بازدیدی میدانی از مگامال هم صورت داده! (به گواه برخی از حاضرین بسیار راضی خوشحال به نظر می رسیده) بر صندلی جنجالی اتاق انتهایی طبقه دوم ساختمان نگین تکیه بزند.   

فعلا حال پروژه مگامال خوب نیست و حتی کلنگ زنی سال گذشته نیروگاه تولید برق کوچک در داخل این مجموعه هم هیچ سرنوشت مشخصی ندارد اما در این میان فعلا تلاشها برای حضور مدیران «پیاده» (بی تجربه) تا حدودی به سرانجام رسیده تا همچنان قصه پر غصه مگامال برای شهرک اکباتان ادامه داشته باشد.

منتشر شده در چهارشنبه 24 مهر 1398       کد خبر : 9437
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح